BOBASH: Další a další nesmysly... A jdu spát, takže to tu asi kontumačně vyhraješ... Jen k těm nejdůležitějším bodům:
pokud nesdílené auto stojí 90% času nevyužité a část těch sdílených stojí 60'% času nevyužitých, tak je to pořád poměrně zásadní úspěch.
BOBASH: Kdybys četl pořádně, věděl bys, že ta věc má dojezd cca 150km (170 km NEDC) a třeba by Ti, navzdory pozoruhodnému přístupu k matematice (
"Širší jen o 35 cm." Jo, to je zhruba o třetinu) došlo, že těch 60% odkazuje k cca 80-100 km na cestě od zásuvky do krajského města a zpět k zásuvce...
BOBASH:
"Uvnitř je prostor pro čtyři dospělé lidi" - což není potřeba, stačí místo pro řidiče a nouzově spolujezdce, na jehož místě bude za normálu spočívat svačina do práce...
"aniž bys musel obětovat místa pro cestující" - a proč by mělo vadit obětování prázdných sedaček...?
"Například dovolí vozu dosáhonut maximální rychlosti 158 km/h a umožňuje tak s určitou rezervou pohyb po dálnici povolenou rychlostí." Mezi frustráty a autonovináři se to málo ví, ale nejvyšší povolená rychlost v ČR je 130 km/h a to na dálnici, kde je zároveň nejnižší povolená rychlost 80 km/h. Maximálka 158 km/h je tedy zcela zbytečná...
"což úspornému řidiči stačí na přibližně 700 kilometrů" Což pro vesnické užití stačí na celý měsíc, nebo dva, akorát pak se musí někam do obce, kde mají benzínku - tj. typicky někam k dálnici.
"Vůz je vybaven moderními bezpečnostními technologiemi jako je ABS, ESP nebo airbagy (tuším šest)" což se - krom airbagů - uplatní prakticky jen na dálnici.
"Vůz je vybaven topením a klimatizací, jejichž použití nemá žádný významný vliv na dojezd." - opět víceméně zbytečné a reálně prakticky nepoužitelné funkce - krom rozmražování čelního skla...
"vyrobeným levnými Číňany ho to dělá po stránce kvality zpracování o něco bližším Mercedesu než tomu čínskýmu sráči" - uvědomuješ si, že i ten Mercedes je plný elektroniky z Číny, jejíž kvalita má mnohem větší vliv na funkčnost celého vozu než "božíčku, jaká tragédie, panely karoserie se rozjíždí o 1mm" (á la ID.3), že jo...?