Dneska 868 kilometrů (Praha - Pula), 10 hodin jízdy, dvakrát půlhodina na Ionity (tak akorát na záchod, kafe a sváču, optimální po těch cca 300 km).
Spotřeba kolem 18 kWh/100 km.
Funguje to skvěle.
A má to kulatej volant, tlačítka a taky head-up displej s rozšířenou realitou, což je inteligentní řešení toho, když chceš mít informace před řidičem a neřezat kvůli tomu volant.
K vylepšení jsou sedačky (hrozný), dotykový šoupátko na hlasitost (debilní, člověk si omylem zesílí/zeslabí rádio když chtěl sáhnout na infotainment) a plánovač zastávek, kterej neumí prioritizovat rychlý nabíječky a nezvládá počítat s kopcema.
Reálně je to prostě racionálnější volba než Kodiaq, pro velkou část uživatelů...