• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    (jo a to nemluvím o penetračních testech a podobných věcech, které jsou taky povinné)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    AXTHEB: Na dodávku integračních testů je určený dodavatel. Každý si testuje sám subdodávku, pak prochází integračními testy a nezávislými testy kvality. Je to kravina, co Ti řekli.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JYRKA: Víceméně tohle mi za poslední měsíc řekli při pohovoru ve třech firmách, co píšou něco pro VW.
    SITH
    SITH --- ---
    Ti Tesla fans jsou strašný dada. Když se před pár lety někdo vyjádřil negativně vůči Tesle, tak se do krve rvali jak je to normální, že je to vývoj, že se musí myslet na budoucnost s delšího hlediska, jak nechápeme trnitou cestu pokroku a teď se ti stejní smějí každé chybce, která se nepovede u jiných automobilek.

    A taky jak jediné, co bylo psané správně, bylo od tesla nebo teslarati a vše ostatní byl odpad a teď sem linkujeme úplně všechno :)

    Takže nedělejte ostatním to, co se vám samotným nelíbilo
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    AXTHEB: Asi dělám v jiné VW group
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DZODZO: No z toho co vim o kultuře a kvalitě software developmentu ve VW group mám trochu obavy (testy nepíšeme, zákazník si to explicitně nepřeje, protože to zvyšuje náklady)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: comu presne nerozumies na software driven mobility company? Pisu tam ze sa ich ludia musia rekvalifikovat na code monkeys
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Tak jestli sis z celý tý tiskovky vzal tenhle závěr, tak by to asi chtělo trochu zapracovat na porozumění textu...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Jak tu bolo ze auta nie su telefony... tak toto je od sefa VW

    Volkswagen presented its plan for transforming the Group into a software-driven mobility company with a strong focus on its powerful brands and global technology platforms, providing synergies and scale as well as opening up new profit pools.

    pocitace na koleckach chalosi

    NEW AUTO: Volkswagen Group set to unleash value in battery-electric autonomous mobility world | Volkswagen Newsroom
    https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/new-auto-volkswagen-group-set-to-unleash-value-in-battery-electric-autonomous-mobility-world-7313
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    EV servis v podání Bobashovo milovaných "tradičních automobilek":
    My Mustang Mach-E is BROKEN and UNFIXABLE by Ford evidently..
    https://youtu.be/sCqFFZmXiMA

    Ve zkratce: SW Mustang Mach-E je plný chyb, OTA pouze v servisu a i pak auto prostě při updatu "umře"
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: U nás se super- a hypercars prodávají taky a řekl bych, že v poměru k příjmům se prodávají disproporčně hodně.

    Ale ani v jednom případě to není schopný ovlivnit vůbec nic. Aut se prodají miliony, supersportů tisíce, hypersportů tucty.

    Navíc mám pocit, že ty data na který jsem koukal, byly spíš mediány. A mediánová cena novýho auta v EU je něco jako 35 tisíc eur, v USA něco jako 40 tisíc dolarů. Jasně, v USA nemají velký daně, takže jakože mají na dražší auta. Ale není to takovej rozdíl.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Tak mne napadá, věnuje se v ČR ještě někdo garážové elektrifikaci aut..?
    Nejlépe někdo z NYXu, kdo by do toho tady mohl vnést trochu odlišný (detailně technický) pohled...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: no ale ja sa pytam na rozdiel medzi zapadnou a vychodnou europou
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: v americe se super/hypercars taky prodávaj ;)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to sa berie priemerna cena akeho auta? pocitaju sa tam aj super/hypercars? lebo tie ten priemer dost zvysia, ked vo svajciarsku bude na priemer 10000 e za auto stacit 1 chiron a povedzme 250 yarisov, tak u nas na to budes potrebovat tych yarisov trebars 500 :)
    KEB
    KEB --- ---
    Nejočekávanější Tesla míří do Česka. Jak si Model Y vede proti Škodě a dalším SUV? - Aktuálně.cz
    https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/tesla-model-y/r~71462ec0e30111eba824ac1f6b220ee8/

    K oběma cenám je pak potřeba připočíst ještě 25 500 korun za dodání vozidla a dokumentaci - to znamená celkovou cenu 1 749 990, respektive 1 899 990 korun.
    KEB
    KEB --- ---
    TEST: elektromobil Škoda Enyaq iV 80 - začátek konce spalovacích aut | Hybrid.cz
    http://www.hybrid.cz/test-elektromobil-skoda-enyaq-iv-80-zacatek-konce-spalovacich-aut

    Stylově k tématu
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: My východoevropani jsme chudí. Na západě je průměrná cena novýho auta cca podobná jako v US.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: no ale my europania sme proti americanom chudobni, musia pruzne zareagovat na trh, inak v europe vyhraju tradicne automobilky, ktore ponuknu lacnejsie riesenie :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KEB: ionity nemaju automobilky na svoje triko, to ide aj z eurofondov na rozvoj infrastruktury

    2017-DE-TM-0064-W | Innovation and Networks Executive Agency
    https://ec.europa.eu/inea/en/connecting-europe-facility/cef-transport/2017-de-tm-0064-w

    neviem ci tesla na superchargery nieco dostava, ostatni ich nechcu pouzivat kvoli nejasnemu patentovemu lingo ale mozno na SuC budu budovat aj ine nabijacky

    Tesla confirms plan to open Supercharger network to other automakers next year - Electrek
    https://electrek.co/2021/06/24/tesla-confirms-plan-open-supercharger-network-other-automakers-next-year/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam