KULA: Ale to je pořád auto, ne počítač na kolech. Většinu z těch věcí, co popisuješ, umí dnešní lepší auto (lhostejno na co jezdí) minimálně z větší části.
Neotevře ti samozřejmě dveře, protože to je blbost, nemůže vědět, jestli je fakt chceš otevřít, a většinou nepoužívá mobil, ale klíček (nicméně některý to umí i na mobil, byť to má svoje nevýhody), ale odemkne ti je, když sáhneš na kliku.
Vycouvat z parkovacího místa taky žádný auto neumí "samo". Ale že si ho vycouváš ty použitím dotykovýho displeje na klíčku jsem poprvé používal před čtyřma rokama u naftovýho BMW (k dispozici to mohlo být tak o rok dřív, nebyla to úplná novinka).
Multikamery který ti zobrazí pohled shora á la GTA jsou dneska naprosto běžná věc v autě střední třídy, mám pocit, že to jde objednat třeba do Fabie.
Zabrzdit před chodcem buďto je nebo brzo bude povinná funkce, a je naprosto běžná. Stejně tak je běžná funkce, že když vycouváváš z parkovacího místa, tak to sleduje provoz a varuje/zabrzdí kdyby hrozilo že něco trefíš.
Taky ti normální ICE auto (řekněme slušně vybavená Octavia) umí říct, jakej je v daným místě rychlostní limit, umí mu přizpůsobit tempomat, umí na tempomat udržet rychlost podle auta před tebou nebo přibrzdit do zatáčky, umí tě udržet v pruhu (pokud držíš volant), umí ti přes appku říct, kde je, kolik má paliva, umí si nechat pustit topení, umí ti podle toho, s kterým klíčkem nastoupíš, přizpůsobit nastavení sedačky, volantu, infotainmentu nebo tvoje oblíbený stanice v rádiu, a milion dalších blbostí.
Ale pořád je to auto, co umí věci. "Počítač na kolech" je bullshit co říkají ajťáci co ví píču o autech.