ELIJEN: Tak to já mám zase možná nižší nároky. Vlastně asi docela o hodně, vzhledem k tomu, že teprve teď budu nahrazovat iPhone SE.
A jinak k důvodu, proč to tak je – vývoj auta trvá roky, a není asi úplně možný v téměř finální fázi vývoje měnit poměrně klíčovou komponentu, jako je ten infotainment. e-tron GT a Mach E přišly teď čerstvě na trh, ale reálně musely bejt ty auta hotový tak před rokem až dvěma a v ranný prototypový fázi, kdy už je nejspíš pozdě na "změnu od základu" ještě dřív.
Tím neříkám, že to nejde udělat líp, Tesla zrovna tohle asi o něco líp umí, ale zase mi přijde, že Tesla toho docílila za cenu toho, že víceméně zapomněla na existenci ergonomie a strašně zlevnila všechno okolo, aby tam mohli dát drahej tablet.
Co třeba u Tesly absolutně nechápu, je absence head-up displeje (teda chápu, je to drahý), kterej by z idiotskýho UX trojky udělal docela použitelnou věc.