• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: tady by mohl zabrat sheffik, ten hodně dává články tohoto typu
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    BOBASH: jako ze je macek v dozorci rade vodikovy platformy vidim jako naprosto logicky vyusteni jeho 100% pro-petrochemicky lobby, protoze vodik prosazujou prave tyto spolecnosti
    za a) vodik se vyrabi z ropy
    za b) cim vic se budou automobilky zabyvat vyzkumem a lejt prachy do slepy ulicky vodikovyho pohonu, tim pozdejc nastoupi EV samotny
    nastesti se na tuhle kundovinu uz automobilky samotny z drtivy vetsiny uplne vykaslaly

    macek je uplne smesnej, a nekdo by mu v tech jeho zvastech mel zle vymachat hubu, a to jakoze nejlepe na akademicky pude

    OMNIHASH: jako uz sem to zminoval, v zemi, kde predni vedeckou instituci vede biochemik-lekar a zaroven hlavni popirac covidu a ockovani, je mozny fakt uplne vsechno, proto uz navzdycky zustaneme zaostalou rozvojovou prdeli
    Česko se vrací mezi rozvojové země. Vláda požádala banku EBRD po 13 letech o peníze - Aktuálně.cz
    https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ebrd-zacne-po-13-letech-opet-investovat-v-ceske-republice/r~150bccb08cb611ebb0fa0cc47ab5f122/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KEB: Já tam asi půjdu, akorát si musím vzít tady ten blábol pánů Macka a Morkuse (ten tam bude taky) a vyhledat chyby a udělat si poznámky.

    Kam kráčíš, elektromobilito? | ČVUT Fakulta strojní
    https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-media/pribehy-z-ustavu/kam-kracis-elektromobilito/

    Máte někdo třeba zdroj na studii (ideálně vědeckou, impaktovanou) o emisní stopě elektromobilu vs. spalováku? Studii na ztráty při nabíjení? Tvrdí, že rychlonabíječka má 30 procent, což je blbost...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    Mno jednou jsem viděl střešní držák na kolo uletět z kolemjedoucího auta na dálnici... dodneška všichni děkujeme bohu, že jsme jeli v druhým pruhu, a to jsme jeli 110 +- autobus.


    HERR_FLICK: :)) ve světě, kde se dávaj auta zadarmo, protože maj bouchlý dveře, bych taky rád žil...
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: ty vole mě Poser, odborník na spalovací motory, je odborník na elektromobilitu...

    A tak je to v téhle posrane republice se vším. Životní prostředí řídí šéf chemicky, o obnovitelných zdrojích je odborník jaderný fyzik, zdravotnictví v pandemii řídil zpěvák, hematolog a venerolog...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ELIJEN: Ja si rikal prave :)..Me stacilo videt stare sko a pak trojku a ta auta jsou hezke, ale spatne slozene iphony.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ELIJEN: zrovna u riche jsem si nevšiml, že by v interieru viděl nějaký vrzání nebo panel gaps, naopak interier chválil. Na podvozku něco bylo, ale tam bych se nepouštěl do debaty, protože nevim, jestli to tak tesla nechtěla :)

    A u trojek (nebo to bylo Y) munro řikal, že se jim vyrovnaj, ale mam to jenom z yt, ne z osobní zkušenosti. Navíc když si vzpomenu jak vrže kamarádův C class, tak nevim nevim :))
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    CRAZY_IVAN: Nove 3 jsou na tom lepe nez driv, ale porad se to s nemcourama neda srovnavat. Plasty tam vrzou porad a nedostatky pri assembly jsou videt i na novem S Plaid (na youtube uz se tomu treba Rich Rebuilds koukal "pod kapotu")
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    HERR_FLICK: Pozítří je na Autech na Náplavce a pozval si tam jako experta na elektromobilitu Jana Macka z ČVUT. Toho Macka, který tvrdí, že nabíjení rychlonabíječkou má 30% ztráty (takže u Ionity cca 75 kW), kromě jiných kravin, a který sedí v dozorčí radě České vodíkové technologické platformy.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FORTRESS: Já přehlíd to o nosiči kol. S nosičem kol se proboha 200 jet NESMÍ!

    A ne kvůli předpisům, ale kvůli technickým omezením tý věci, ve dvou kilech to nejspíš uletí...
    ADAM
    ADAM --- ---
    btw jsem se byl podivat v showroomu tesly a maji tam jen M3 a Y. X a S vystaveny nemaj. ptal jsem se na tazne pro model S a original neexistuje, jedine pry nekde neorigo tam jde dat.
    ADAM
    ADAM --- ---
    GOR: nevim, dobry dotaz. ale nezda se mi, nikdo na me neblika.
    imho ty LEDkovy svetla se mi vykalibruji sami. kazdopadne v aute ani nemam takovy to kolecko na nastaveni vysky svetel.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KOUDY: dokonce ani nový 3 a Y
    GOR
    GOR --- ---
    ADAM: Hele, nejsi z tech borcu, co tvrdi, ze o kolech nevi a pak kvuli 4 fat bikum na nosici sviti i na letadla? :-D
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DZODZO: To jako ze dnesni Ska uz nemaj nelicujici bocni panely, netece do nich a vevnitr jim nevrzou plasty jo? :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    ELIJEN: na ovladani to vliv nema. vubec o tom z tohoto pohledu nevim.

    jediny, kdyz to zacina kmitat (vlivem nerovnosti ci rychlosti) - a na to ma prave hodne vliv ta vaha. cim vic to vazi, tim vic to tak nejak ma vlastni setrvacnost a citis to vic. u jednoho kola si troufnu rict, ze by to clovek nemel sanci poznat, jestli tam je, nebo neni.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    ADAM: Tam ani nejde tak o vagu jako o aerodynamiku. Musi se to strasne blbe ovladat v takove rychlosti.
    ADAM
    ADAM --- ---
    hele, ono o tom nosici na kola vubec nevs. pokud tam je 1 kolo, tak fakt vubec. to je lehky a proste jako by tam nic nebylo. (jen holt cca o litr stoupne spotreba).
    s jednim kolem bych se asi 200 jet nebal. u tezkyho auta to imho nema zadny vliv na jizdu nebo bezpecnost. (nosic ma 19kg, kolo cca 15, dohromady 34kg...)

    o 2 kolech uz malinko vim. treba na nejake nerovnosti se to trohu rozkmita a jde to nepatrne citit. ale rychlost omezovat nemusim.

    3 kola uz je hranicni, to uz jde citit vic a je lepsi trochu zpomalit.

    4 kola je blby to uz rad fakt nemam, to uz je vzadu docela znat.
    (ale i tak, kdyz jsem jel se 4ma kolama pres cely nemecko k Baltu, tak jsem vyjel jak posranej a postupne jsem si zvykal a pridaval a nakonec jsem stejne skoncil na tempomatu na 170).
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KOUDY: to si trosku zaspal dobu, plaid nie je prva davka tm3 z roku 2017
    KEB
    KEB --- ---
    VW chce dobýt Afriku elektrickým traktorem, prototyp už vyzkoušel šéf automobilky | Agroportal24h.cz
    https://www.agroportal24h.cz/clanky/vw-chce-dobyt-afriku-elektrickym-traktorem-prototyp-uz-vyzkousel-sef-automobilky

    Jen pro zajímavost :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam