DZODZO: Ano, a takhle se to ještě roky bude učit spoustu dalších věcí "po pár přejezdech tou lokací".
Problém je, že dokud bude potřebovat pár pokusů, než se to naučí, tak je to jako "self driving" úplně na nic, protože u toho pořád musí sedět člověk a 100% času hlídat, jestli se nevyskytla nějaká další situace, kterou to nezná.
Teď je to ještě dobrý, protože v tom většinou sedí nadšenej betatester co o tom točí video a co se zajímá, takže se soustředí a ty chyby odchytí.
Ale ten systém s tím, jak se bude učit, bude ČÍM DÁL NEBEZPEČNĚJŠÍ!
Zní to paradoxně? Není. Protože když ti self-driving udělá pět chyb za cestu do práce, tak jsi na to připravenej a opravdu pořád sleduješ provoz.
Ve chvíli, kdy to dosáhne takový účinnosti, že to zásadní fail neudělá jednou za dvě minuty, ale jednou za tejden, tak je vysoká pravděpodobnost, že si u toho lidi budou číst nebo hrát s telefonem a že se něco stalo si všimnou až ve chvíli, kdy bude nabouráno.