OMNIHASH: Jinak k tomu, že je to stejný – není to stejný.
Na dálnici mimo těch základních věcí (držet se v pruhu, udržovat rychlost atd.) stačí, že auto identifikuje stojící objekt, co tam nemá bejt a začne brzdit. Situace "stojící objekt na dálnici" je totiž natolik řídká, že není problém, když bude preventivně reagovat brzděním pokaždý.
V prostředí jako je město nemůže panicky brzdit pokaždý, když vidí něco, co nezná – to by totiž samozřejmě taky nebyl problém.
Problém ve městě (nebo na okresce) je, že musí všechny objekty více či méně identifikovat a rozhodnout se, jestli se jim má vyhýbat, brzdit kvůli nim nebo jestli je může ignorovat.
Druhá cesta, kde autonomie půjde (opět podle tvrzení samotných automobilek) jsou nějaký pomalý vozítka pro centra měst. Ty už zase pojedou tak pomalu (a po zmapovaným, geofencovaným území), že se opět jejich rozhodování může vesměs omezit na "něco je přede mnou, brzdím". A nejspíš budou schopný fungovat jen tam, kam jiná doprava nebude smět (právě z tohohle důvodu).
Ale zvládnout autonomii "kdekoliv a kdykoliv" je naprosto gigantickej úkol, kterej Tesla nemá šanci zvládnout ani vzdáleně tak rychle, jak slibuje.