SHEFIK: Jinak samozřejmě můžeš servisní síť vyřešit tak, že si nasmlouváš existující neautorizovaný servisy a uděláš z nich svoji servisní síť.
V Čechách tohle momentálně rozbíhá český zastoupení DongFengu, provozovaný realitkou/hypoteční společností Bidli.
Ještě jsem to neviděl, ale jsem ochoten vsadit se o láhev whisky tak starý, že by si mohla koupit vlastní whisky, že to u zákazníků úspěch nebude.
Tesla se navíc snaží nemít dealerskou síť, takže předpokládám, že nebude ty servisy chtít franšízovat, a už vůbec je nebude chtít míchat s jinejma značkama.
Kdyby tohle odpadlo, tak samozřejmě není problém dát pár franšíz třeba Loudovi, kterej si postaví Tesla servis do řady vedle dealerství Škoda, Seat, VW, Audi, Porsche, Kia a Peugeot.
Což je ale přesně věc, kterou pro image Tesly nechceš.
Nicméně pořád si myslím, že nejlepší cesta pro Teslu, jak si pořídit servisní síť, by bylo koupit Stellantis.