• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    VACA
    VACA --- ---
    Jakoby sory jestli vyznela moje odpoved uz trochu podrazdene. Ale ja mam obcas trochu pocit ze jste prilis zaujaty a vubec odmitate alceptovat ze by polobuh musi udelal treba krok vedle.

    Ja jsem ochotnej akceptovat, az ten protikolizni system bude natolik neprustrelnej ze bude zvladad chybejici poklop od kanalu nebo spalek kterej vypadne z pod plachty nakladaku pred vama, (cimz si v soucasnosti nejsem tak uplne jistej), bude neprustrelne zvladat slemy ledu z roztatejch snehovejch jazyku apod.
    Az ten system terej bude na tyhle urovni, a NEPUJDE uzivatelsky vypnout.
    Az to rizeni bude “by-wire”, takze v momente kdy to auto zacne kontrovat tak vam to nenafackuje a treba nezprelame kustky v rukach protpze ten volant proste nebude zbesile rotovat ale bude v tkovou situaci uplne navolno.
    Tak at potom tam klidne je takovahle parodie na volant, at je tam pak treba rizeni v podobe kohoutku od umyvadla, bude to jedno.

    A ja jsem ochotnej to akceptovat, nejsem zarytej odpurce pokroku. Ale ta doba tady ted altualne jeste neni. A obcas mam pocit ze jse trochu posednuty a tvrdohlave naprosto odmitate pripustit moznost, ze to proste NENI dokonaly, nebo dokonce kontraproduktivny.
    Sory
    Peace:)
    VACA
    VACA --- ---
    DZODZO: Dokud to auto jde ovladat tim volantem a tyhle systemy vypnout, tak je takovejhle volant nebezpecna zhovadilost.
    Tecka, konec, nema cenu dal polemizovat.

    O ty lopate nebo spalku si prave nejsem tak uplne jistej.
    Ale dal uz se k timu vyjadrovat nebudu, je to fakt zbytecna diskuze:)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    1000 konove auto ma opodstatnenie aj pre civila, na vacsinu situacii ktore popisujes zareaguje autopilot lepsie a rychlejsie ako automobilovy veteran, aj tu lopatu pod tym autom by zaznamenal este predtym, nez by ju prejelo to auto pred tebou, situacii, kde tesla videla brzdiace auto pred autom, ktore muselo prudko brzdit je plny youtube uz teraz
    VACA
    VACA --- ---
    DZODZO: Vyznelo snad z toho co jsem napsal ze jezdim 250 po dalnici a 180 na okreskach?
    Kde prosimte?

    Uplne jsme se minuli, vubec nechapu tvoji odpoved,ja jsem popisoval situace ktery s tisice konema vubec nespuvisej, v beznejch autech a beznejch rychlostech.
    Takovejhle volant nepatri ani do smartu.

    Prestante bejt posedly a zaujaty kazdou picovinou ktera vypada cool.
    Sory:)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    VACA: hl jako na nurburgring ta pustia so vselijakymi vozidlami, ale ked mas 1000 koni na verejnej komunikacii, tak asi nebudes zavodit pokial nie si magor co chce ohrozit nielen seba, ale aj ostatnych, moja nocna mora je, ze ma zramuje nejaky zavodnik co zacne obiehat napr. v neprehladnej zakrute, na to nie si pripraveny (hm, ked tak nad tym rozmyslam, to by mohol byt jeden z tych edge case, o ktorych stale basni bobash co FSD nikdy nezvladne, leda ze by malo kazde auto gpsku a vysielalo svoju polohu ostatnym autam :)
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    BOBASH: novej multivan moc za T7 nepovažuju, už to prostě není Téčko, je to něco mezi sharanem a T. Co myslíš tím, že transporter bude transit?
    VACA
    VACA --- ---
    DAN_F: Dovolim si nesouhlasit, v tom co popisujes zavisi na ridicskejch schopnpstech a ano kdyz zpanikaris zaslapnes brzdu a nevis kam tocit, tak se jenom dovas.
    Absolvoval jsem skolu smyku, a dalsi ridicsky prupravy. A nektery ty situace jsem zazil.
    Jednou dokonce v novym transitu ve kterym jsem jel 120 v pravym pruhu na dalnici, kdyz mi to v tahly zatacce tam poslal kokot z audi co kombinaci agrese a neschopnosti mi pripravi situaci, ve ktery jsem v dusledku uhybnyho manevru jel tom transitem nejrychlejsi “dvere” (rozumej bokem jako prase) ve svym zivote. A pak kontra, a dvere na druhou stranu, a repete nekolikrat, nez se to auto ustalilo.
    Volantem jsem kroutil ze srany na stranu “rychlosti zvuku”, abych to auto ukorigoval.
    Kdybych tam mel tyhle kryplovsky riditka, tak neudelam nic.
    A uznavam ze kdybych nemel skolu smyku a ridicskou prupravu, tak to pravdepodobne skonci hodinama do nejblizsich svodidel..

    Ale zazil jsem treba i spalek kterej vypadnul z nakladaku predemnou, na okresce. Prez to ze jsem mel vzdalenost, a nejeli jsme tam ani teh 80, tak ten manevr museo bejt velmi pohotovej, a obnasel kontra.

    Zazil jsem lopatu ktera se vynorila z pod auta ktery jelo predemnou a melo vysokej podvozek takze to tipek vubec neresil ani nezuknul na brzdu. Ja jsem to resit musel protoze jsem jel v osobaku. = prudkej uhybnej manevr a kontra. Ta lopata tam proste lezela v jizdnim pruhu..
    (Samozrejme sem zavolal dopravakum at se o to postaraj protoze je to nebezpecny)

    Zazil jsem kdyz tipek co se tvaril ze se rozhlizi mi poslal svoji felicii primo pred cumak na posledni chvili..

    Ocekavam ze “tesla ma prece autopilota” apod. Ale tyhle argumenty neberu, auto dokud ma volant, tak ma mit volant kterej je bezpecnej pro jizdu.

    Za me to je vse co k tomuhle tematu mam. Je to muj osobni pohled, a dal o tom argumentovat nepotrebuju.
    Pekny vecer vsem preju :)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    VACA: mno já so taky nemyslím, že dávat 1000 koní do auta má nějakej smysl, kromě možnosti se zabít s lepšíma SFX efektama, ale všem majitelům v tomhle snu fandím, a těm, co se ho rozhodnou uskutečnit mimo provoz, obzvlášť
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    VACA: Až na to, že v takovémhle případě je úplně jedno, jestli máš řidítka, volant, nebo joystick. Čímkoliv můžeš kroutit jak chceš a u toho bezmocně sledovat, jak jedeš bokem směrem, nad kterým absolutně nemáš kontrolu :) Retardovanému titulku na obskurním serveru navzdory, zrovna tohle fakt není problém volantu.
    VACA
    VACA --- ---
    no ja to uplne jako argument neberu. Protoze oni nejeli po cesky dalnici, ale na testovacim okruhu.
    Proc se tedy vubec bavime o model S, kdyz touhle logikou by clovek rekl, ze neni dobrej napad aby auto melo 1000koni prece, ne?
    Na druhou stranu kdyz uz auto vybavis 1000ci konema, tak by jsi ho mel vybavit i adekvatnima brzdama, a normalnim volantem. S timhle s bobashem 100% souhlasim.

    Na druhou stranu aquaplaning, nebo namraza, pripadne vybehnuvsi srna, kamionak co usnul a nahle vybocil do tveho pruhu, clovek co vyjede na okresce aniz by se rozhlidnul, praskla pneumatika, etc, etc, to vsechno se ti muze stat i pri 120ti, 80ti kmh, a tim volantem pohotove kroutit zleva do prava a zpatky potrebovat budes, to mi ver:)
    Ty riditka jsou v soucasnosti fakt nebezpecnej nesmysl.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    VACA: člověk by si skoro řek, že není dobrej nápad jezdit 240km/h....
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CRAZY_IVAN: za tu cenu asi prva tesla, ktoru si mozem realne aj hned dovolit :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Už jste viděli nejnovější elektrickej model od tesly?

    https://shop.tesla.com/product/cyberquad-for-kids?sku=1714748-00-A

    cyberquad pro děti :D

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    STETKINS: T7 je jen Multivan. Novej Transporter bude Transit.
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    CAL: Já už se bohužel tak nějak smířil s tím, že holt další "Téčko" nebude :-( Trochu jsem věřil v to, že ten buzz by mohl být dodávkoidní, ale když jsem viděl novej multivan, tak tomu moc nevěřím (teď máme T5 a T6).
    Ale zajímala by mě politika VW. Podle mě to jsou hodně úspěšný auta s poměrně vysokou marží pro VW....
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    JYRKA: Tak prej je to blbost

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CAL: Buzz neměl nikdy šanci být obrhouble dodávkový, protože stojí na MEB a tudíž má vpředu tam, kde by EV mělo mít frunk, nejrůznější technickej shit. Prostě Enyaq na kterým je krabice.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Porsche Whistleblower: “60% of all delivered Taycan have battery issues that caused replacements, damages and fires”
    https://www.teslarati.com/porsche-whistleblower-taycan-battery-charger-fires-coverup/
    CAL
    CAL --- ---
    BOBASH: Jo, beru to s rezervou, ale už se to objevilo s tolika různými maskováními (AD varianta na veletrhu, duhové LSD vedle ID 5, několik verzí v provozu), že když se to dá dohromady, začneš mít představu. On ani ten koncept nebyl až tak moje krevní skupina, ale měl styl a říkal jsem si, že změny k produkční verzi můžou být z hlediska mého vkusu i k lepšímu. Ale ne, jde to přesně naopak a to mě mrzí.

    BOBASH: Já vím, že to je od začátku marketované jako MPV, ale já si nějak pořád sliboval, že to bude mít trochu z DNA busíků. Jezdím často s T4 a ten dodávkovej feeling, zvlášť v kombinaci s terénním setupem, mě baví. Ale dneska si všichni koupí velký auto a pak zjistěj, že by vlastně chtěli hlavně jezdit jako s osobákem. Proč si takový lidi nekoupí velký SUV? Já si držel naději, že bude BUZZ trochu obhrouble dodávkový..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam