CUKI: Taycan je trochu sofistikovanější než levný elektromobily na MEB platformě (třeba má 800V architekturu), ale teplotní management má dneska všechno.
A hlavní problém u všech elektromobilů je, jak se při nabíjení ZBAVIT tepla, protože se tady bavíme o procesu, kterej má sice poměrně vysokou účinnost, ale pořád ta "poměrně vysoká" znamená ztráty klidně přes 10%.
Navíc ke ztrátám a tím zahřívání baterie dochází i při jízdě a při brzdění.
Přesně jak píše
JIMIQ:, není o tom přesný info, protože se nestává, že by s tím lidi měli problém. Prostě připojím a nabíjí to.
Ano, pravděpodobně když přijedu na Ionity s Taycanem vymláceným na poslední procento baterky, tak nezačnu nabíjet hnedka 260 kW, ale třeba padesát.
Ale představy o tom, jak to do baterky hodinu pouští proud jako ze zásuvky, jsou mimo.