CUKI:
0) Nemám na to data, ale z pozorování jede většina lidí na dálnici těch cca 130 (resp. 130 dle tachometru, takže reálně o něco míň), sem tam někdo o kousek míň, zhruba podobná část o něco víc nebo výrazně víc (160+).
Osobáky jedoucí kolem 100 vídám opravdu dost zřídka.
1) Octavia je normální auto pro rodinu. V E, F a I mají rádi malý auta, protože tam mají stísněný města a s velkýma se tam nevejdou. V zemích kde jsou normální podmínky (D, GB) si kupujou cca stejný auta jako my.
Lidí, co jim přijde normální používat na delší cesty Yarise, je podobnej počet jako lidí, kterým přijde normální jezdit po dálnici kilo. Většina lidí nejsou asketi a pokud můžou, radši pojedou v Passatu 160 než v Yarisu 100. A tomu taky odpovídají jejich požadavky na EV.
2) K i3 – tady máš reálný data od uživatelů na Spritmonitoru, ještě se ti zeptám kluků na jejich reálný spotřeby se služebníma i3. Ale vypadá to, že pod 20 kWh/100 km umí dlouhodobě.
Jinak i s tím velkým a nenažraným Ioniqem jsem teď jel po Praze za 20 kWh/100 km, takže jakmile se to zahřeje, už to není problém.