CUKI: Jestli chceš do auta cpát baterku zadním nárazníkem, tak jí nemůžeš zároveň dostat před zadní nápravu, leda bys tam měl díru až do zadního nárazníku, která zůstane prázdná.
A to nemluvím o tom, že tam máš tu nápravu. A když to tam budeš strkat z boku, tak to pořád bude vysoko... a ...
Tyvole, to nemá ani cenu ti to vysvětlovat. Ty ses prostě rozhodl, že se svou znalostí aut spočívající v tom, že jsi možná dvakrát viděl svýho Yarise zespodu, se rozhodneš přijít s myšlenkou, jak totálně změnit konstrukci elektrickýho auta, a budeš ignorovat všechno, o čem v automobilový konstrukci nic nevíš. Což je zhruba tak všechno.
Nemůžeš mít baterky v místě, kde máš nádrž (když pominu ten drobnej fakt, že ta je většinou ZA ZADNÍ NÁPRAVOU), protože nádrž je násobně menší než baterky. Nemůžeš prostrkávat baterky v tyčový podobě přes nápravu, protože pak budou vysoko. A navíc se tam nevejdou.
Jediný místo, kam se dá smysluplně dát baterka do auta, je udělat z ní podlahu.
Což je čirou náhodou taky jediný místo, odkud se dá ta baterky z toho auta RELATIVNĚ snadno vyndat. Což je sice opruz a technicky náročný, ale pořád je to asi milionkrát snazší než tvoje řešení, který nemá naprosto žádnou výhodu, ale zato má nevýhody snad v každým jednotlivým debilním aspektu svojí existence.