FORTRESS: ten článek se zaměřuje na to, že fakt zákaz ICE nepochází primárně z EU, což není blábol, ale jednoznačnej fakt
druhak na to, že v roce 2035, až celosvětově bude většina prodanejch aut BEV, tak běžněj zákazník co kupuje nový auto na tom nebude bitej
Stejně jako v roce 2050 ta nejnižší třída kupců ojetin (navíc spalováky si třeba opatrná benevolentní EU narozdíl od Číny etc. nedovolí zakázat ani po roce 2050)
ten trend je jasnej a už na dnešních prvních EV, co automobilky po 6-8 letym vývoji vydali můžeš vidět (s přihlédnutím k tomu, že největší investice do vývoje BEV teprv přijdou - třeba opožděná Toyota, co do toho brzo nasype téměř bilion) kde to bude za dvojnásobnou dobu v roce 2035
Těžkopádný a dlouhotrvající soukolí vývoje vozu jsou celkem snadno predikovatelný