BOBASH: A proč to sem furt valíš? o tom řeč neběží.
BOBASH: Zas a znova nikomu nic nenutím, nepíšu že yaris je rodinné auto. To sem furt valíš pouze ty.
To co jak se prodává je jedna věc, druhá co se používá. Navíc malé auto dneska neseženeš, prostě je tak maximálně v ceníku, ale nikoli skladem, protože nějaký inteligent vymyslel že že ekologie auta se bude přepočítávat na velikost vozu. Tedy u té větší to vyjde výhodněji. Kolega kupoval na začátku roku malé auto pro mámu. Podmínkou bylo že bude nové a malé. A nakonec ho vůbec nesehnal, musel jít do větší kategorie.
Třeba TPCA malá auta úplně ruší. Nejmenší je právě ten Yaris, který je v dnešní velikosti mnohem větší, než ten původní. Protože pro výpočet ekologie podle divných pravidel se to prostě nevyplatí prodávat.
Možná jsi si nevšiml ale ne každý chce a potřebuje velké rodinné auto. To je jen jedna z mnoha kategorií. Ano většinu budou tvořit firmy pro rozvoz o tom už jsem psal. 1. dotace a za druhé je to nejlepší návratnost. Malé nájezdy ale velmi lineární nájezdy.
Ale už to sem prosím neser. Protože jak jsem psal jediná informace kterou jsem tím chtěl naznačit, že těch 5kWh/100 nedosáhne ani to nejmenší vozítko typu fiat 500, kachna, nebo Smart.
Hádám, že u těch pravdu malých aut s malou baterií na městské popojíždění bude dost obtížné se dostat reálně i na dvojnásobek.
BOBASH: Neboj nikoho nic nenutím to sem sereš furt pouze a jen ty. Já jen zastávám názor, že mnoha lidem tak velké auto bohatě stačí.