PETER_PAN: Podívej se na vnější rozměry, Superb má na dýlku skoro jako éčkovej Mercedes nebo pětkový BMW.
Superb: 4 861 mm
E-klasse: 4 923 mm
5-series: 4,943 mm
A tržní segmenty nejsou o tom, jestli lepší/horší a už vůbec ne o použitý technologii (natož o tom, jestli má něco nezávislý zavěšení, který má dneska úplně všechno).
Stejně tak "prémiovost" není o tom, jestli je to auto dobrý nebo ne, ale víceméně o vnímání značky. Tesla rozhodně prémiová je, protože je to značka, za kterou se připlácí (premium), postavením na trhu je podobná právě tomu BMW nebo Audi.
Je samozřejmě otázka, jestli se prémiovost/neprémiovost bude do toho výpočtu zahrnovat. Pokud ne, tak samozřejmě můžeš vzít nejlevnější auto daný velikosti, což v případě Modelu 3 bude třeba Octavia 1.0 TSI fsocce, a tvrdit, že sis chtěl koupit tu, ale nejbližší elektrická alternativa je Model 3 Long Range za míč a půl.
Mimochodem, Q4 e-tron není za prvé přímá konkurence Modelu 3 (ale spíš Modelu Y), za druhý opravdu nestojí stejně, v nějaký real-world specifikaci. Za cenu Tesly dostaneš tu Audinu v provedení "již od", reálný kusy s normální výbavou stojí kolem 2 mega.
Což je mimochodem právě ta "prémiovost". Škodovka na stejný technice stojí 1,5 mega fplný.