NIKDAS: BMW je předělanej benzíňák, ale navrženej od základu tak, aby šel předělat, takže ty typický nevýhody "předělanýho benzíňáku" by nemělo mít.
Jinak s tímhle doplněným zadáním bych koupil Mach E. Má to sice taky všechno ovládání na displeji, jenomže to mají víceméně všichni a Mach E aspoň nemá idiotský věci typu zapínání výhřevu v samostatným menu. A má kolečko na hlasitost, ostatní věci na volantu a použitelný hlasový ovládání.
Navíc je poměrně dost cool. A verze s prodlouženým dojezdem má 100 kWh baterku, která stačí na 610 km WLTP dojezd, kterej je v reálným světě mimo dálnice v létě asi dosažitelnej. V zimě a protivětru to furt skoro dojede do Berlína :)
Navíc základní verze se zadokolkou a prodlouženým dojezdem moc nejsou na trhu a přitom si myslím, že o ně bude zájem – nabídka skladovek je teď plná úplných základů (75 kWh, což by furt stačilo, ale nevím jak resale value) a nebo 100 kWh AWD, který jsou drahý.
Jinak do tvýho limitu se těsně nevejde RWD 100kWh verze s paketem technology plus a dražší příplatkovou barvou. Za tu bych BTW kvůli přeprodejní hodnotě připlatil, protože kupci ojetin bývají odvážnější než kupci nových aut a častějc chtějí zářivý barvy. Takže bych objednal Grabber Blue nebo Cyber Orange.
Paket Technology Plus je Bang Olufsen Audio (asi zbytečný), elektrickej kufr (řidička zajisté ocení) a 360° kamera (nezkušená řidička KUREVSKY ocení). Navíc to má docela dobrý asistenty a tak.
Na těsným druhým místě by u mě byl Enyaq, kterej za tyhle peníze bude v solidní výbavě a čtyřkolce, je možná o něco hezčí uvnitř, určitě je o hodně větší a u nás bude populární protože Škodovka. Nevýhody jsou seroucí se infotainment a že to moc nejede, výhoda je ta 4x4.