jinak ad use casy - nas je primarne kazdodenni dojizdeni kdy vozime deti do skolky, najezd 60 km jako zaklad. jsme zvykli jezdit malejma autama, zasadne nas to neomezuje, klidne jedem upem ve ctyrech s vecma. pokud potrebujem prevezt vic, radsi si na to parkrat do roka ty auta vezmem dve maly.
nase standardni denni spotreba rekneme okolo 10 kWh, rekneme pul roku z roku to pokryje FVE. v porovnani s dieselem co mame ted jsou provozni naklady jinde, samozrejme bychom za tu cenu mohli mit ty benzinovy upy dva ,)
dojezd 220 je realnej pri cestovni rychlosti na okreskach, na dalnici pak jde rychle dolu, pri 110 ale porad ok.
co se tyce verejnyho nabijeni, zatim jsme si poridili cip/smlouvu od eonu, cca 6 kc/kwh na dobijeckach.
na to kazdodenni pouzivani je to strasne fajn, na otocku do prahy nebo brna nas uz baterka omezi (round trip cca 260 km), realne dojezd tak kolem 350 by asi nebyl omezujici (ve smyslu potreby nabit jinde nez doma) asi malokdy
2 cents elektromobiloveho zacatecnika ,)