MINER: hm, to ze ty litaci dvere hned kolegovi udelaly bouli je spis jen takova perlicka, ale legrace byla, ze kdyz se na ty zadni sedacce snazil nejak naklonit k nam dopredu abysme mohli prodiskutovat ten projekt, tak se oprel o tu sedacku rukou a hned zacal houkat nejakej alarm jakoze tam nekdo sedi a neni pripoutanej. Odstavit to neslo a drzet se nekde jinde taky neslo protoze na rozdil od vsech ostatnich aut na planete Tesla nema grify ani na dverich, ani na strope.
Ten asistent kterej koriguje jizdu v pruhu to dela tak skokove, ze ho to na ty pomerne tvrdy, hladky a nepohodlny zadni sedacce posouvalo sem a tam jako nudli v bande, a diky tem chybejicim grifum se nemel ceho chytit, takze se furt opiral uprostred rukou coz nam Musk pokazdy laskave oznamil tim alarmem.
Ten kolega to auto ted asi po pulroce prodava, prej toho je vic co mu leze na nervy, kdyztak mu muzu rict aby napsal seznam. V podstate jde ale o to, ze on ma asi sest aut vyssi cenovy tridy (castecne v USA, castecne u nas, vcetne helikoptery, haj hou) a podle nej proste tohle auto na to na co si hraje nema, no.