• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: Jo, C6 je skvělá. A poslední generace C5 (do 2017) je jí dost blízko. Předchozí generace moc dobrá taky nebyla, a to, co dělá Citroën teď, je už žalostný všechno.

    On Citroën neni už dlouho prémiová značka. Poslední byla C6, ale ta už se jim komerčně nepovedla – hrozně do ní investovali, ale prodali jich strašně málo – a pak to vzdali.
    C5 se s ní spíš jen svezla, páč sdílí technologie, ale neni to prémiový auto. Třeba tomu dementně praskaj plasty ve středový konzoli, za což bych je zabil.
    Nicméně (když nad tímhle zavřu oko), tak komfortem je na úrovni Mercedesů s Airmatic, ale za půl ceny.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BLOWUP: a tahle měla jinej interier? měla displej na šířku nebo výšku? :))
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    CRAZY_IVAN: hele, ja jen vim ze pred pulrokem uz nejakou teslu mel, mela ty debilni dvere taky, a taky byla bila. Na oznaceni jsem se tehdy nekoukal ponevadz me to v podstate nezajima, me prijdou vosklivy vsechny. Tentokrat jsem s nim musel hodinu jet a protoze to cely byl spis takovej horrorovej trip, tak me to oznaceni zajimalo. Deal with it ;)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BLOWUP: to má půl roku a kupoval to jako nové? Model X refresh se v evropě teprve začíná prodávat :))
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    DZODZO: tomu kolegovi co sedel vzadu a rozumel kazdy desaty slovo je asi tricet, ale jinak mas pravdu, my tu jsme zvykly na nejakej jinej standard asi.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    BOBASH: jak uz jsem psal, tohle nebude jeho pripad. On to bere se stejnym nezajmem jako ja: kdyz je potreba dat novy gumy, tak mi garaz da na vybranou ze tri premium gum ktery dopadly nejlip v test tcs - tam jde o vsechny kriteria vcetne hlucnosti - a ja si vyberu jednu z nich vicemene nahodne, ponevadz ty prvni tri jsou vsechny dobry. Navic, po pul roce co to auto ma tam urcite jeste bude mit to co mu na to dal Elon.

    Hlavne ale v mym aute stezi poznam treba i jinak dost slysitelnej rozdil mezi zimnima a letnima, je to tak utlumeny ze to vubec nehraje roli, u ty Tesly jsme meli dojem ze nejsou zavreny ty zadni dvere, byl slyset hlavne ten kraval od vetru. Muj pocit je, ze ta komplikovana konstrukce s tim kloubem dobre utesnit proste nejde. Coz bylo docela prekvapivy, takhle jsem to uz dlouho nezazil, to snad i malej fiat my pritelkyne je na tom lip.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: To není o penězích. Spousta drahejch gum naopak dělá strašnej kravál, protože jsou navržený na maximální přilnavost a ne bezhlučnost. Takže stačí si tam dát nějaký fancy drahý skvělý polozávodní Pirelli, o kterých ti někdo řekl, že jsou skvělý (na okruhovým Porsche ale) a bude to dělat kravál.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: hluk meria bjorn, u tmx to nebolo ziadne hviezdne predstavenie oproti napr. merglu, ale ani zasa nejaka velka traga, takze to je dane asi iba zpovykanym uchom svajciarskeho seniora :)

    TB test results - Tabulky Google
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V6ucyFGKWuSQzvI8lMzvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit#gid=2069101638
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    BOBASH: Jaky mel gumy netusim. Ale asi tak: on je bohatej majitel stredne velky architektsky kancelare, imho ho to vubec nezajima. Tipuju ze tam bude mit to co mu v servisu / pri koupi na to auto dali, penize nehrajou roli.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIGHTHUNTER: Tohle umí většina aut. A spousta z nich taky dělá to, že ti tam napráská nabíječky jak mu to vyjde a neřeší, jak jsou rychlý. Často bývá jediná cesta natvrdo z vyhledávání vyřadit ty pomalý...

    A jinak dlouhá cesta s elektrickou dodávkou je dobrej masochismus :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Kterej Citroen je tak úžasně tichej? C6, možná?

    Jinak mi teda většina Citroenů fakt tichá nepřijde, ani na poměry neprémiových značek.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: Na hluk v interiéru není norma, ale určitě se najdou třeba nějaký časopisy, co to v rámci testů měří.

    Pokud v Modelu X není slyšet mezi řadama sedadel, což třeba v debilně hlučným Superbu jde i ve 200+, tak byla buďto rozbitá nebo měla nějaký šílený gumy nebo nevím.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    The New DeLorean Alpha5 Is Revealed
    https://www.youtube.com/watch?v=cZX3fHmDEjw
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    Trochu změním téma - už i elektrický Ford Transit umí plánovat zástavky na nabíječkám s tím, že řekne - kdy se tam přijede, s kolika procenty, jak dlouho tam zůstat, s kolika procenty odjíždět a s kolika procenty se dorazí do cíle...
    Super - proč tohle zatím neumí většina ostatních? Chápu, že je potřeba počítat s převýšením, rychlostí jízdy, teplotou venku, spotřebou auta (klimatizuje, topí, má rakev, táhne vozík...) , počasím (déšť, vítr...) atd., zvlášť aby na to bylo spolehnutí.
    Akorát, že je dodávka na delší cesty na houby asi nejlíp ukazuje to, že na 405 km potřebuje 2x nabíjet a ještě k tomu skoro 2 hodiny? Přitom auto zvládá nabíjet i rychle, ale možné jen na té cestě nejsou lepší nabíječky...
    PS1: Jen jsem sledoval video - https://youtu.be/H8kOaGBX1mw
    PS2: Vím, že u aut, které to neumí, se dá připojit OBD modul za pár stovek a nechat to počítat aplikaci A Better Route Planner v mobilu, ale zobrazovat to pak ještě přes Carplay/Android Auto na displej auta je takové...

    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ADAM: jeho auto je bily ;-) Uvnitr je cerny.
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak ono kdyz jsou hodne velky vedra, tak ten povrch je tak vyhratej, ze bych rek, ze to je normalni. ja mam bily auto a je to u me tak na hrane. clovek proste salanim to teplo z venku citi. byl to jeden z duvodu, proc jsem vzal bily. u tmavyho to musi byt jeste vyrazne horsi. ta strecha ma taky vliv. i kdyby nepropustila IR zareni, tak to je porad plocha bez tepelne izolace.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ELIJEN: nevim :) on teda neni typ cloveka kterej by nechal neco rozbityho dyl nez den. Normalne z ni sel studenej vzduch ale proste to nestacilo.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Myslim, ze by zakaznici v Kalifornii jim ty Tesly pekne omlatili o hlavu, kdyby se tam v horku nedalo vydrzet. 🤷🏻‍♂️
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    MINER: No ja zadnou clonu nemam. Kdyz se divam na strechu z venku, tak dovnitr vubec neni videt a ven je to tak tech 80%.

    BLOWUP: A nemel tu klimatizaci rozbitou? Ja jsem nemel problem ani v Italii pri 40 stupnouvejch vedrech. Sice to chtelo zapnout chvilku pred nastoupenim, ale pak uz jelo vsechno v pohode.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ELIJEN: jj, tak to je u vsech aut. Tady to tak nebylo. Problem byly ale hlavne ty ostatni plochy, ty byly z nejakyho tmavyho plastiku a byly fakt horky. Ty skla jsou samozrejme nejaky ochranny skla, bez nich by to neslo vubec, ale problem byla spis ta klimatizace. Hele, jak jsem koupil, tak prodavam, on proste s tim autem kvuli tomu tri tejdny nejezdil.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam