• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ADAM: jeho auto je bily ;-) Uvnitr je cerny.
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak ono kdyz jsou hodne velky vedra, tak ten povrch je tak vyhratej, ze bych rek, ze to je normalni. ja mam bily auto a je to u me tak na hrane. clovek proste salanim to teplo z venku citi. byl to jeden z duvodu, proc jsem vzal bily. u tmavyho to musi byt jeste vyrazne horsi. ta strecha ma taky vliv. i kdyby nepropustila IR zareni, tak to je porad plocha bez tepelne izolace.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ELIJEN: nevim :) on teda neni typ cloveka kterej by nechal neco rozbityho dyl nez den. Normalne z ni sel studenej vzduch ale proste to nestacilo.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Myslim, ze by zakaznici v Kalifornii jim ty Tesly pekne omlatili o hlavu, kdyby se tam v horku nedalo vydrzet. 🤷🏻‍♂️
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    MINER: No ja zadnou clonu nemam. Kdyz se divam na strechu z venku, tak dovnitr vubec neni videt a ven je to tak tech 80%.

    BLOWUP: A nemel tu klimatizaci rozbitou? Ja jsem nemel problem ani v Italii pri 40 stupnouvejch vedrech. Sice to chtelo zapnout chvilku pred nastoupenim, ale pak uz jelo vsechno v pohode.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ELIJEN: jj, tak to je u vsech aut. Tady to tak nebylo. Problem byly ale hlavne ty ostatni plochy, ty byly z nejakyho tmavyho plastiku a byly fakt horky. Ty skla jsou samozrejme nejaky ochranny skla, bez nich by to neslo vubec, ale problem byla spis ta klimatizace. Hele, jak jsem koupil, tak prodavam, on proste s tim autem kvuli tomu tri tejdny nejezdil.
    MINER
    MINER --- ---
    ELIJEN: Ketrý auta maj 80 % zatemnění? Jak to funguje?
    Viděl jsem jenom krutě drahý anomálie s LCD, ale jinak vim jen o clonách.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    MINER: Tak to mas nakou divnou strechu. Mela by tam mit UV filtr a nakej 80% zatemneni. Me slunicko do hlavy nikdy nepere.

    BLOWUP: Nevim no, sedacky mam rozpalene kdyz nasednu do auta, ale to plati snad u vsech aut. Po par minutach A/C jsou studene.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    MINER: hm, to ze ty litaci dvere hned kolegovi udelaly bouli je spis jen takova perlicka, ale legrace byla, ze kdyz se na ty zadni sedacce snazil nejak naklonit k nam dopredu abysme mohli prodiskutovat ten projekt, tak se oprel o tu sedacku rukou a hned zacal houkat nejakej alarm jakoze tam nekdo sedi a neni pripoutanej. Odstavit to neslo a drzet se nekde jinde taky neslo protoze na rozdil od vsech ostatnich aut na planete Tesla nema grify ani na dverich, ani na strope.

    Ten asistent kterej koriguje jizdu v pruhu to dela tak skokove, ze ho to na ty pomerne tvrdy, hladky a nepohodlny zadni sedacce posouvalo sem a tam jako nudli v bande, a diky tem chybejicim grifum se nemel ceho chytit, takze se furt opiral uprostred rukou coz nam Musk pokazdy laskave oznamil tim alarmem.

    Ten kolega to auto ted asi po pulroce prodava, prej toho je vic co mu leze na nervy, kdyztak mu muzu rict aby napsal seznam. V podstate jde ale o to, ze on ma asi sest aut vyssi cenovy tridy (castecne v USA, castecne u nas, vcetne helikoptery, haj hou) a podle nej proste tohle auto na to na co si hraje nema, no.
    MINER
    MINER --- ---
    BLOWUP: Historky sem:)
    Když nejde o prvoplánový hejty, ale reálný story, tak nás to zajímá:)
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    ELIJEN: Hele, ja tim autem jel, a i kdyz uz nebylo tak horko jako ty tejdny predtim, tak muj pocit byl ze mu ta klima nestiha. U svyho auta ji mam nastavenou asi na 22 stupnu a proste tam tech 22 stupnu je, bez pruvanu nebo ventilatoru kterejma se musis ofukovat abys nechcipnul. U nej bylo vedro. Ty tmavy plochy v interieru byly rozpaleny. Za jizdy, pochopitelne. My tu ve Svycarsku jsme chuda zeme a dalnice porad jeste nemame pokryty slunecnikama takze nam na auta halt to slunicko sviti, no.

    Mel bych jeste par dalsich veselych historek z nataceni, ale ty asi fanboyove moc slyset nechtej, rekl bych :-)

    To s tim hlukem by me ale zajimalo, bylo to tak hrozny ze by me prekvapilo ze by si toho nikdo jeste nevsiml.
    MINER
    MINER --- ---
    ELIJEN: Neni to píčovna. Sice to vychladí, ale pere ti sluníčko přímo do hlavy.
    Já panoramatickou střechu mám, a když jsou slunečný třicítky, tak na dlouhou jízdu jí musím zatahovat. Fakt to je cejtit.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    PSYCHO: eh.. ano. On si stezoval na neco jinyho, ale to je v poradku.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    BLOWUP: Picovina. A/C ti to vychladi uplne normalne. V kazdem aute je v lete 60 stupnu, kdyz ho nechas na slunicku.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    BLOWUP: Koupil si panoramatickou strechu a divil se, ze mu do toho sviti… 🤷‍♂️
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    MINER: na me to teda delalo ten dojem, ze Musk halt chtel nalesteny hovno s dverma ktery se otviraj komplikovane jak cukrovar, ale utesnit je uz nezkousel nebo to mozna ani rozumne nejde.

    Mimochodem, majitel nam vypravel ze v ty Tesle jede s nama poprvy za tri tejdny ponevadz v tech vedrech s tema velkejma prosklenejma plochama to auto neslo vychladit na nejakou rozumnou miru, misto toho jezdil nejakym obrovskym SUV.
    IV0
    IV0 --- ---
    MINER: Někdy v letech 2009-2011 jsem u několika firem + svépomocí utratil cca 70.000 Kč za odhlučnění Hondy Civic Ufo. Podle mě to aftermarket odhlučnění má velké limity a nedává moc smysl. Už bych do toho podruhé nešel.
    MINER
    MINER --- ---
    MINER: Ještě mě napadá, že jsou firmy, který dělaj odhlučnění aut.
    Ono to něco váží i stojí odtlumit ať už to obalí rovnou automobilky nebo ex post.
    Nemá s tím někdo zkušenosti?
    Např. 2din.cz, ale nezkoumal jsem to, tak nevim, jestli to vůbec dává smysl.

    Já mám auto jen jako rychlej obejvák na dlouhý jízdy.
    Místo vejfuků chci poslouchat hudbu a nic jinýho slyšet nechci.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    TADEAS: hach, tolik ostrovtipu najednou :)
    MINER
    MINER --- ---
    BLOWUP: To by mě taky zajímalo, jestli jsou na to nějaký testy, podle kterých by se dalo vybírat.

    Norma na to bude těžko, ale některý automobilky do toho investují víc než jiný. Ty, co jdou po komfortu.
    Třeba můj (oblíbený) Citroën je proti baseline o dost tišší. Jednak je víc odhlučněnej i základ, ale v Exclusive verzi přidaj třeba vrstvený/laminovaný skla (nebo jak se to jmenuje) kvůli nižšímu hluku. Konverzace do 180 v pohodě, pak už začíná aerodynamickej hluk, motor neni slyšet nikdy, pokud se tomu nešlape na krk.

    Nějaký testy hluku interiéru nových aut by mě zajímaly.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam