BOBASH: stale ale srovnavaji Enyaq s ID.4 resp. ID.5 a ne s ID.Buzz. Ale mozna je to jiny Enyaq nez IV 80 .. mozna jsi mel na mysli jiny Id.Buzz nez Pro.
Cenovy rozdil by nemohl byt dramatictejsi: 47 vs. 64 tis. €, tj. Buzzik je o 17 tis. € drahsi.
Buzzik je 6 cm delsi, o 10 cm sirsi a o 31 cm vyssi, tedy je vyssi o hodne
Tim ma vyssi nakladovy prostor, a samozrejmne se tak (na vysku) do nej vejde skoro 2x tolik. A samozrejmne, kdyz bude zadni lavice posunuta dozadu, bude vice mista na nohy.
A naopak, Enyag ma i se sklopenymi sedackami jenom 1,7 metru, zatimco Buzzik pres 2,2 metru. Zadni sedacky nejdou vyjmout, takze se vlastne sklopenim zvetsi jenom prostor nad temi sedackami.
Buzzik je 350 kg tezsi, je o 100 kg zatizitelnejsi i na strese unese vice, prives max. 1t brzdeny. A to uz Enyaqu vycitaji vysokou hmotnost.
Cenovy rozdil by mohl byt zakopany v "tride", kdy Enyaq je stale po cesku nizsi stredni trida, zatimco Buzzik je vyssi stredni trida. Jenze podle ADACu takovy rozdil v tride je jenom asi 1500 €.
No nakonec je tu ta sranda, u teto generace ID.Buzz: v nakladovem prostoru jsou operatka a drzaky napoju, prestoze ani 6mistna, ani 7minista vezre neni v prodeji .. zjevne neco ve VW fakt podelali.
ADAC Info - Autodatenbank Vergleichsseite | ADAC
ADAC Info - Autodatenbank Vergleichsseite | ADAChttps://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/fahrzeugvergleich/?kfzIds=314881%2C323984