KOUDY: Reálně je na trhu spíš rok a půl... ale jo, face by mohl být 24-25, nicméně nějakou zásadně větší baterku bych čekal tak ještě 2-3 roky potom.
Jinak jo, CrossTurismo je nejpoužitelnější a ani nejezdí nějak znatelně hůř než "nízkej". Ale moc nečekej, že to bude fungovat jako allroad – v nejvyšší poloze je to asi o 3 cm vejš než normální Taycan a tím pádem tak asi stejně vysoko jako normální éčko. Ale na druhou stranu, na co potřebuješ něco víc... na prezentaci jsme s CrossTurismama byli na Velký Americe, kam je taková rozbitá cesta na kterou by si většina lidí měla nutkání vzít offroad, a bylo to v pohodě.
Zároveň jsme tomu stejnej den cestou dávali trochu za uši na okresce a fungovalo to krásně.
Nicméně ještě jedna věc k tomu zrychlení – že to má horší 0-100 než třeba ta M6 je jedna věc, ale přímo 0-100 nijak často nepoužiješ, co použiješ víc je pružný zrychlení a tam i základní Taycan bude spíš lepší než ta M6. A nějakej kompromis jako CrossTurismo 4S, který má skoro 500 koní, už bude asi v pohodě.
Akorát mi teda přišlo, že to má i v tom kombíku docela malej kufr.
Já si i tak brousím na základního Taycana zuby, až budou ojetý Taycany levnější a dítě už nebude potřebovat velkej kočárek a tak, ale vrchol praktičnosti to není.
Jestli chceš praktičnost a velkej dojezd, tak mám podezření, že tím správným řešením bude spíš A6 e-tron, která dorazí snad ještě letos. A nebo EQS, což sice není kombík, ale jakožto liftback ja to praktický dostatečně.
Já bych si Taycana vybral proto, že to furt funguje strašně dobře jako Porsche, ale z poměru cena/výkon bych i dneska koukal jinam, třeba na i4.