BOBASH: ano, cesta k te obecnejsi orientaci toho systemu je dlouha, tzn. ty vyssi levely autonomie nejspis nepujdou bez toho, aniz by ten system rozpoznal i sirokou skalu nesilnicnich situaci a dokazal je rozklicovat, cili zrejme nelze do vysoke miry spolehlivosti vyresit pouze omezeny 'problem rizeni automobilu', ale je mozne ho vyresit az teprve potom co bude do velke miry spolehlivosti vyresene to vseobecne vnimani a kategorizace ruznych kontextu. aspon tak to chapu. proto jestli nekomu verim, ze ma vubec potencial to resit, tak to bude technologicka spolecnost jako tesla nebo nekdo podobnej, kdo to bude resit az jako subproblem z pozice vyresenyho celkovyho vnimani toho systemu.
interpretaci dat z otho senzoru a odfiltrovani tech enviro vlivu bych nepovazoval za tak slozity jako ten situacni kontext.
kde ma tesla tu zadni kameru? pod zadnim sklem, ktery si umi ocistit? nebo jinde? ja bych chapal, ze se da autonomne ridit s pohledem dopredu, dozadu a aspon nejak do stran. ale jestli ty strany jsou zaflakatelny tak, ze si to to auto samo nevyresi, tak teda hardwarova pripravenost ma fakt zasadni mezery.