ELIJEN: Kdyby bylo potřeba ušetřit každej watt, tak by Model X nebyla skoro třítunová mrcha a neměl by úplně zbytečný, těžký a složitý Falcon Doors, který jsou sice cool, ale zpozdily jeho nástup do výroby snad o rok, protože pořádně nefungovaly.
Ale ok, tehdy to ještě dávalo smysl, protože X muselo být něčím výjimečný (když už je hnusný jak prdel) a falcon doors mu tu výjimečnost dodaly. Ale s každým dalším modelem jsou ty kokotiny větší a nepraktičtější.
Kdyby Model 3 měl normální panoramatickou střechu a Musk netrval na jednom kusu skla odpředu dozadu, tak mohl být nejen levnější, ale taky to mohl být mnohem praktičtější liftback.
Kdyby Cybertruck udělali normálně a nevymysleli úplně kreténskou píčovinu s exoskeletonem, tak by byl dávno ve výrobě. Takhle to podle nějakých fotek co jsem nedávno viděl, vypadá, že to auto vyvíjejí znovu s normálním skeletem, protože, zcela překvapivě, auto s exoskeletonem se v naprostý většině světa nedá z velmi dobrých důvodů legálně provozovat.
Yoke je idiotskej od začátku do konce, nemá jedinou výhodu a spoustu nevýhod.
Muskův přínos Tesle už dávno skončil, teď už je na čase, aby ho jako CEO vyhodili, protože jinak tu automobilku pohřbí.