• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    nejaky kanadsky ev startup, dizajnovo mi to pripomina landrover

    APMA – Project Arrow
    https://projectarrow.ca/
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    JYRKA: Meanwhile in the Tesla…
    Hacking Competition Pwn2Own Tries to Break Into a Tesla
    https://www.insider.com/pwn2own-hacking-tesla-contest-cybersecurity-tesla-2022-5
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    O tom se moc nemluvi, ale docela by se melo

    Web Hackers vs. The Auto Industry: Critical Vulnerabilities in Ferrari, BMW, Rolls Royce, Porsche, and More | Sam Curry
    https://samcurry.net/web-hackers-vs-the-auto-industry/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    tak to by som si dal do auta zavodnu sedacku, aby som mohol mat 5-bodove pasy a pekne ma to hrialo na kulach :D

    Elektromobily mohou dostat vyhřívané bezpečnostní pásy, aby nemusely vytápět interiér - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/auto-elektromobily-mohou-dostat-vyhrivane-bezpecnostni-pasy-aby-nemusely-vytapet-interier-40419156
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: To je krása jak naslouchaj zákazníkům :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    LOL

    Tesla Brings Back 'Boring' Round Steering Wheel Elon Musk Nixed
    https://gizmodo.com/tesla-elon-musk-round-steering-wheel-boring-model-s-x-1849957826?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    EMBI: Nevím, jestli jsi někdy viděl e-tron GT naživo, ale to auto fakt není vysoký jako normální sedan, je to tuším o kus nižší než třeba Porsche 911.

    Ta ID.7 by mohla bejt trochu nižší, ale holt baterky, no. Uvidíme jak bude v reálu vypadat A6 e-tron.
    KEB
    KEB --- ---
    _BENNY: tak tohle pobavilo... :D Tahle otázka je skoro jako Hamlet, být či nebýt... :D
    EMBI
    EMBI --- ---
    BOBASH: škoda že je to vysoký jak crossover. Sedan má mít výšku jako etron gt nebo audi a5 v horším případě
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    První představení ID.7 alias sériový verze ID.Aero alias v podstatě elektrickýho Passatu. Dýlka skoro 5 metrů, takže to bude vevnitř nejspíš mnohem větší než Passat (je to větší i zvenku) a dojezd snad až 700 km WLTP.

    Volkswagen ID.7 Electric Sedan Debuts At CES, Destined For US
    https://www.motor1.com/news/629242/volkswagen-id7-electric-sedan-debut/?

    S takovou padnou argumenty aLe MůJ dIEsEL DoJeDe dÁl brzo opadnou...

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DNF: Přišel jsi do auditka o elektrických AUTECH.

    Pokud jsi překvapenej, že v něm lidi řeší AUTA a ne chození pěšky, tak je několik možností – třeba že neumíš číst, nebo že jsi jenom kretén co chce provokovat. V každým případě JSI TADY BLBĚ.
    DNF
    DNF --- ---
    BOBASH: Jo, no. Sleduju tohle forum protoze jsem chtel vedet kam individualni doprava jde. A to tady vidim. Sorry ze jsem tak nejak vyjadril shrnuti z toho celeho.

    Ale zase jsem rad, jak jste se hned chytli.. Asi je to citlivy tema. To me bavi. Tak uz toho necham, vlastne me nikdo z vas neprekvapil :)
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    DNF: ja kdybych mel dodavku a pouzival ji na prevoz materialu (proc to vubec potrebujes, kdyz se staci uskromnit??), tak radeji nic nerikam na adresu tech kteri vozi svoje deti do skoly.
    CERBERUS
    CERBERUS --- ---
    DNF: A je ta dodavka aspon EV?
    DNF
    DNF --- ---
    _BENNY: Jojo. No priste teda az zas povezu dva metry dreva, tak ti dam vedet jestli treba nebudes mit lepsi napad nez to odvezt dodavkou. Jakoze fakt - jestli to nejak jde, ja to rad udela podle tebe, bez auta.
    Snazis se me dissit za to, ze pouzivam auto na odvoz materialu, a jinak jezdim na kole nebo vlakem .. tak to jsi muj hrdina kamo. Pche.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DNF: A teď si představ, že jsou třeba lidi, který se o auta zajímaj, mají je jako hobby a přesto nemají potřebu jezdit autem pro cigára na benzínku a trávit v autě hodinu denně někde v zácpě, protože díky tomu, že nemusej to auto používat denně, tak můžou mít nějaký, který je o to víc baví když jedou o víkendu na výlet.

    A pak jsou taky lidi, kterým jsou auta úplně jedno, ale zase holt bydlej někde, kde tím autem musíš i pro ty cigára na tu benzínku, protože když tam nepojedeš autem, tak nebudeš mít cigára nebo tam půjdeš tři hodiny.

    Taky je spouta dalších lidí, který potřebujou auta k různejm jinejm účelům. A nic z toho nevysvětluje, proč jsi přišel s tímhle kokotským komentářem zrovna do tohohle klubu.

    Takže potřetí, jsi tady špatně.
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    DNF: chapu. je to neco jako s tema cihlama.
    DNF
    DNF --- ---
    BOBASH: Promin, nerad tre zklamu, ale jestli chces nekoho do prdele, budes si muset najit jinyho nabijece, ja na carbrainy moc nejsem, a vlastne ani na kluky ne.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DNF: Moje auto třeba naposledy jelo někdy přes svátky a běžně s ním nejedu 2-3 týdny v kuse. Novinářskýma samozřejmě jezdím víc, protože to je moje práce.

    Jako majitel auta sám asi chápeš, že jsou věci, na který je jiný řešení použitelný dost těžko. Třeba když chceš jet s dítětem někam, kam se dá dojet za 40 minut autem nebo za 3 hodiny vlakem.

    Samozřejmě je dobrý nejezdit autem denně 50 kilometrů do města do práce, protože chceš kanclík v centru a baráček se zahrádkou za městem, ale taky je dobrý nedělat spoustu jinejch věcí a lidi je dělaj. Já třeba bydlím v centru a pracuju z domu, abych svůj život v zácpách trávit nemusel.

    A ve výsledku jsem tak i se svým dvacetiletým osmiválcem dost eko, protože auto už je zrecyklovaný a najezdím pět tisíc ročně.

    Co ta klíčenka? Chceš jí, nebo už půjdeš do tý prdele?
    DNF
    DNF --- ---
    _BENNY: Jo, jak jsem rek. Zavislost na aute je skodlivej zivotni styl. Zavislost na aute znamena tim zit, jezdit kazdej den, jezdit si pro cigara na benzinku.

    Co bys chtel vysvetlit dalsiho?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam