RATTKIN: Nevím jakej kabel ti dali, ale jestli typ2-typ2, tak ti jednoduchá redukce nepomůže, ten kabel využiješ jen u wallboxů/nabíječek bez kabelu, protože tam potřebuješ řídící elektroniku, která ti pustí do auta jen tolik, kolik auto v tu danou chvíli zvládne.
Já jsem nedávno
NIKDAS: pořizoval tuhle nabíječku, chtěl jsem tady na ní napsat doporučení, ale nějak z toho sešlo, tak využiju příležitosti:
https://wifi.sampro.cz/ev-kabel-typ2-zas400v-3x32a-5ma k tomu redukce:
https://www.mall.cz/prislusenstvi-autobateriim/ev-expert-premiovy-adapter-schuko-32a-cee-5kolik-100025431937 (do 1x16A zásuvky)
https://www.svx.cz/adapter-a-16-325-5kolik (do 3x16A zásuvky)
Je to nejlevnější kombinace co existuje, zároveň s touhle sadou nabiješ téměř všude. Ze tvé zásuvky si navolíš, že chceš odebírat 25A a pojede ti to max rychlostí, což ti ale dlouhodobě bude vyhazovat jistič, takže buď tam nastavit 20A, nebo rovnou koupit mírnější verzi, co umí jen 3x16A a ušetřit tím nějaké peníze.
Nad nabíječkou jsem váhal, ale po tom, co mi ji doporučili i v Jaguáru, tak jsem ji koupil a jsem spokojenej. V podstatě na ní není co zničit(což jsem chtěl, žádnej displej atd), jen mi vadí, že má jen jednu diodu, která mění barvu, podle toho o čem tě informuje a třeba nastavení nabíjecího výkonu poznáš podle toho, kolikrát zabliká a to ještě jen na začátku. Mohli dát těch diod více, ať to vidíš na první pohled, na druhou stranu jsem tam na poprvé navolil kolik chci a od té doby na to nesáh...
Btw. tvé auto umožňuje 1x32A, což ale zase neumožňuje přenosová soustava, od 32A už je povinnost 3fáze.