Já bych řekl že naopak je to hodně jednoduché.
"Zatímco běžné palivo vzniká rafinací ropy, umělá paliva vznikají chemickou reakcí (nejčastěji elektrolýzou vody na kyslík a vodík, následně sloučení vodíku s CO2). Jejich spalování produkuje výrazně čistší emise (bez síry a aromatických uhlovodíků), využití CO2 pro výrobu (odpad z průmyslové výroby nebo přímo ze vzduchu) z nich dělá uhlíkově neutrální palivo."
Složení toho co se aktuálně nachází v nádrži/palivové cestě si pohlídá čidlo. Buď kontrolou složení samotného paliva. Nebo si dokážu představit i něco jako píše RSZ. Bude do při výrobě toho přidávaná složka, co změní barvu takže opět detekovatelné, nebo s barvou nějaká složka/aditivum co bude opět lehce detekovatelné.
Naleješ do toho omylem ropný produkt. Hodí tě to do nouze, a automobil bude fungovat po vyčištení palivové soustavy. (Jako dnes když omylem popleteš palivo, zjednodušeně).