• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    DRAGON: Je to otrava a dost horší, než verze s fyzickými tlačítky, ale dá se na to zvyknout. Třeba u tiguana stačí koupit verzi v holobytu, a pak tam máš obyč MFA volant (sic vyhřívaný). Může to teda být tím, že do promo fotek jdou vždy nějaký fotky sportovních modelů s vrcholnou výbavou a normální to budou mít opět jinak.

    Jo a pěkný to tady neni - dost se to zapatlá a nepříjemně to cvaká.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Jinak koukam ze jak tu nekdo psal (nebo v jinym klubu, ted uz si nevybavim), ze VW ustupuje od dotykovych volantu, tak to bohuzel asi uplne pravda neni :(

    Volkswagen ID.7 chce být nejvychytanější elektromobil značky - CzechCrunch
    https://cc.cz/vlajkovy-vuz-volkswagenu-prijizdi-id-7-ma-byt-jeho-dosud-nejvychytanejsim-elektromobilem/

    To auto je proste pekny, ale musi to byt total hell to ovladat, protoze nemas sanci zmacknout ani jednu funkci, aniz bys nemusel strhavat oci z rizeni, fakt tohle nechapu kua..
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DZODZO: chapu, jak to funguje v prumyslu, je mi to jasne, proto pisu "takhle naprimo"..
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DRAGON: nejake baterkove gigafactory uz sa zacinaju stavat aj v europe, ale so sucasnymi elektromobilmi je velka sanca, ze baterie pochadzaju z ciny
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    PEPAZZ: Vypadá hezky a ačkoliv s tím mám podobný problém jako DRAGON (byť ani ne tak kvůli imaginární podpoře režimu, jako spíš jejich zákonu o povinné kooperaci s vládou a tajnými), tak pokud by to v Evropě stálo řekněme do $15k, tak bych to risknul…
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ja zas odmitam takhle naprimo podporit cinskej rezim. Ja si consky elektro nekoupim ani kdyby to melo dvakrat vetsi potencial nez Taycan za polovicni prachy.
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    PEPAZZ: Mně se to vůbec nelíbí :-D
    Je to dost ošklivý auto s dost bídnejma parametrama, jediný co je na něm hezký je tudíž ta cena?
    Jako pěkná je ta informace o DC fast charging - jestli to dobije 30kWh baterii za krásných 30minut na 80 procent, tak to není ani 50kW, to je opravdu fast :-D
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    BYD Destroyer 07 PHEV debuts in Shanghai with a 200 km battery range
    https://carnewschina.com/2023/04/18/byd-destroyer-07-phev-debuts-in-shanghai-with-a-200-km-range/

    nevim no PHEV s 200km dojezdem na baterku, najde si to svoje zakazníky za ty prachy?
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Me se to líbí :) Jen zatím se zdá že Sodium ion baterka zatím neni v nabídce.

    BYD Seagull launched, starting at 11,400 USD
    https://carnewschina.com/2023/04/18/byd-seagull-launched-starting-at-11400-usd/
    The price is 78,800 – 95,800 RMB (11,400 – 13,900 USD) in China. BYD Seagull has started pre-sale.
    BYD Seagull is powered by a 55 kW (75 hp) motor with a top speed of 130 km/h. It has two different battery options: a 30 kWh BYD LFP battery for a 305 km CLTC range and a 38 kWh BYD LPF battery for a 405 km CLTC range. Both battery options are capable of DC fast charging, allowing the Seagull to recharge up to 80% in just 30 minutes.

    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---



    BYD Song L concept SUV unveiled as Tesla Model Y competitor
    https://carnewschina.com/2023/04/18/byd-song-l-concept-suv-unveiled-as-tesla-model-y-competitor/
    BYD Song L will be equipped with the new body control system, DiSus-A, which controls air suspensions. The car will be four-wheel drive, but we will have to wait for details. The market release is expected in the second half of the year.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Zeekr will enter most Western European countries by 2026, without dealers
    https://carnewschina.com/2023/04/18/zeekr-will-enter-most-western-european-countries-by-2026-without-dealers/
    Spiros Fotinos, Zeekr’s Vice President responsible for European operations, announced that the company will establish a presence in most of Western Europe by 2026 and aims to become a leading brand in the electric vehicles market in 2030.
    European strategy: Excellent products, one-stop service, and direct sales models. The last means that Zeekr will own all its sales and delivery centers, avoiding third-party dealers. It’s the same strategy they use in China. A similar approach is used, for example, by Nio, while BYD uses the traditional dealers model in Europe.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    uz tu byla Eliica? :) slusny cisla :) The Eliica (Electric Lithium-Ion Car)
    2005, 370 km/h, 0 to 100km/h of 4.1sec

    Eliica - Super Electric Car - Part 4 of 6
    https://www.youtube.com/watch?v=_vnfY3BODVQ
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Odemčeno:
    Nájezd čínských elektromobilů do Německa. Prodeje rostou o stovky procent, BYD ofenzivu teprve chystá | Hospodářské noviny (HN.cz)
    https://archiv.hn.cz/c7-67193490-167169-e84092fbd6951ba

    Zdroj:
    [VDFLAT @ Za Paywallem? 🔐🗝️ Odemčeno. 🔑🔓]
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    HERR_FLICK:
    DRAGON:
    hnědou barvou jsou označeny auta, které měnily baterku... žádné takové tam nejsou, dragone
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    HERR_FLICK: a toto su udaje pre S/X s NCA, taky model 3 s LFP bude mat tu zivotnost podla mna este lepsiu
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    HERR_FLICK: to je hodne dobra informace, hned se mi dostava Tesla do uzsiho vyberu kandidatu na nove auto
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    DRAGON: baterie po 10x vyšším nájezdu a třeba 8 letech, standardně na 90% původní kapacity

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JYRKA: ok, to sem netusil, diky, to je skvely :)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    DRAGON: Kdyz to ma najeto 20k, tak proc resis vymenu baterek?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DRAGON: Stojej 250. A zaruka na ne je 8 let
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam