COMODOR_FALKON: Netvrdim, ze si nikdy neswapnes, ale furt je to elektroauto, ktere muzes nabijet z normalnich nabijecek - a je rychlejsi a jednodussi si behem par vterin doma, v praci, v nakupaku pripojit a odpojit kabel od nabijecky, nez jezdit xx km k nejake swapovaci stanici a tam stravit 5 minut - to neni jedina mozna volba jako u spalovaku… swapovani pouzivas pri rychlych presunech na dlouhe trasy.
A predstav si, ze ja sebou v aute posledni roky vozim treba rezervu, hever, klic na kola, hasicak, deku… prestoze auto jsem koupil jen s opravnou sadou s kompresorem. Dobrovolne mi to zabira misto v kufru, i kdyz jsem to nikdy nepouzil. Priplaci se i za lepsi motor s vyssi maximalni rychlosti, kterou taky treba nikdy nevyuzijes
Zase 5 cm bahna na podvozku - videl jsi to nekdy? Najdes mi nejakou fotku osobniho auta v kategorii nad pul milionu Kc a vic, kterymu by se udrzelo 5 cm bahna zespodu, kdyz pojede min. nekolik km po asfaltu k swapovaci stanici? I tem traktorum a kombajnum co primo vyjedou z rozblacenyho pole to opada na par stovkach metru…
Bud ta spina fakt neni problem, nebo to maji uz za ty roky a ruzny generace osetreny - myslis, ze by byl takovej problem tam dat nejaky cidlo/kameru co vyhodnoti, jestli je vsechno v poradku, nez zacne demontaz? A jestli ne, tak to Norsko, Finsko atd. ukazou (namrazu uz vidim trochu realneji). Nebo az se to rozsiri v Cechach, taky se urcite objevi nejaky snahy, jak si tu baterku nechat doma a na vymenu prijet s nejakou vykuchanou polofunkcni atrapou :-)