BOBASH: Všechno co jsi tam napsal pramení z toho problému "Což samozřejmě taky může bejt tím, že paralelně jezdím spoustou spalováků s normálníma automatama."
Plížení, kterýmu musíš aktivně bránit (brzdou, nebo zařazením) je přece děsná nepohodlnost, na kterou seš jen zvyklej. Dojedu na křižovatku, došlápnu brzdu, auto drží jak přibitý (i když je v kopci) dokud nezmáčknu plyn. Absolutní pohodlnost, nemusím nic řešit, nohou hezky odpočívám.
Ad okresky:
Naopak ti to krásně pomůže k dynamičtěší a plynulejší (pocitově pro pasažéry) jízdě, protože jen přidáváš a ubíráš plyn. Žádné prodlevy, škubnutí způsobené přesunem nohy z pedálu na pedál se neděje (samozřejmě pokud to děláš dobře a s citem).
Uvědomuju si, že někomu může přijít dynamičnost a plynulost v protikladu, ale myslím to tak, že dojíždím k zatáčce a pomalu pouštím plyn dokud jí neprojedu a v té chvíli jej zase začnu pomalu přidávat - v tom je ta plynulost. Dynamičnost je zase v tom, že neexistuje prodleva, vše je na jednom pedálu. (ještě před rokem a půl bych si nemyslel, že tady one pedal budu obhajovat :D )
BOBASH: Tak milovník aut, kterej jich má víc není uplně typickej zákazník. A tesla má nevychytanejch spoustu věcí, přesně jsem věděl, že tohle napíšeš. Ale dojezd a cokoliv souvisejícího s ním opravdu nevychytanej nemá.