BOBASH: Ale zase nedělejme z toho kovbojku, že nebudu umět zmáčknout brzdu :D Jinak to už musím ty zatáčky opravdu řezat, abych tu brzdu potřeboval. Navíc jak se budou zvyšovat voltáže, tak se bude zvyšovat rekuperační výkon (Taycan už má myslím 250kw, ne?) a to už ty brzdy nebudou vůbec používaný. Takže za mě by se spíš debata měla přesunout na kotoučový vs bubnový. Ono to auto přecejen má 2tuny+, takže se spíš hodí kotouč, ale buben nerezne...
BOBASH: Taky umím používat tři, dokonce i na okruhu, pozor pozor! taky jsem patřil k lidem, kterejm se při pohledu na automat zvedal žaludek, ale ty výhody one pedal jsou nepopiratelný, ale samozřejmě při závodění to nepoužiješ (i když možná nějaký setinky by ti to přidalo, při přesunu z plynu na brzdu už auto brzdí motorem na max :D