• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    DOCKINEZ: tak jednak základní cena eska, ta je třeba
    pořád dvojnásobná oproti stejně starým ICE, co tenkrát stály podobně (S-class..)
    No a magický slovíčko je to dobíjení zdarma
    Tesla se snaží uplatit majitele Modelů S a X, aby se vzdali nabíjení zdarma | TESLAFAN
    https://www.teslafan.cz/clanky/tesla-se-snazi-uplatit-majitele-modelu-s-a-x-aby-se-vzdali-nabijeni-zdarma#:~:text=Tesla%20nab%C3%ADz%C3%AD%20majitel%C5%AFm%20Model%C5%AF%20S,nov%C3%BD%20v%C5%AFz%20bez%20tohoto%20benefitu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Skoro 10 let stará vražda za mega? Uniká mi něco?

    Tesla Model S 85 2014 na prodej | Inzerát | Inzerce Aut - AutoFrc
    https://www.autofrc.cz/inzerat/tesla-model-s-85-2014/3477/?sort=1&gotoAction=vypis&kw_od=150&karoserie=7&;%3Bprodejce=0&roz=0
    RSZ
    RSZ --- ---
    DZODZO: ten náš umožňuje dobíjení zdarma u jednoho wallboxu a jedné nabíječky, aktuálně plánuje v garážích doplňovat další 4 wallboxy, ty už nejspíš s nějakou tarifikací
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    a ako to ma vas zamestnavatel? ked vam dovoli nabijat si telefon alebo notebook, tak by mohol aj auto ne? :)

    Němec spotřeboval ve firmě energii za 40 eurocentů na dobití auta. Dostal okamžitě padáka - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-nemec-spotreboval-ve-firme-energii-za-40-eurocentu-na-dobiti-auta-dostal-okamzite-padaka-40454859
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Už druhý Ionic 5 je na odpis po víceméně kosmetickém poškrábání…
    $60,000 to replace battery // 2nd IONIQ 5 case confirms battery price!
    https://youtu.be/EEXieo06ta8?si=AohRoFKLhZ1BvwD_
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    Nissan a jeho záruční support…
    His electric vehicle battery died. One year later, he's still waiting for a replacement | CBC News
    https://www.cbc.ca/news/canada/toronto/electric-vehicle-battery-replacement-1.7066842
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    ELIJEN: nevim, pani rikala, ze za bilyho dne se to v auto rezimu proste nezapne (coz by davalo smysl, ale nesmela by se po kliknuti zamalovat ikonka...).
    Jakmile jsme vypli autorezim, mlhovky sly libovolne vypinat a zapinat
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    ELIJEN: v tesle jsem zapnuti mlhovek hledal nejmin ze vsech aut ,)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    CRAZY_IVAN: Ani nevim, jestli jsem tohle zkousel. Byl jsem celkem zaskocenej a mozna jsem trochu zmatkoval. Takze castecne user error, ale kdyby tam bylo normalni tlacitko jako v kazdem jinem aute, tak by takova situace nenastala.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NIKDAS: To je blbost, to musel byt nejakej bug? Me se nakonec zaply a automaticke sviceni pouzivam porad. A byl to teda extremni rozdil ve viditelnosti. Skoro jako jet v noci uplne bez svetel a najednou je zapnout :D
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    ELIJEN: když jsem přebíral novej TMY, tak jsem měl checklist nejběžnějších neduhů, který je potřeba zkontrolovat, a jedním z nich byly mlhovky.
    Jelikož jsem Teslu nikdy nevlastnil, ani za boha se mi nepovedlo je zapnout, až kdyz jsem zavolal slečnu, dozvěděl jsem se, ze i když na displeji klikneš na zapnutí mlhovek (a jejich ikona změní barvu) nezapnou se, pokud je zapnuty automaticky sviceni (coz teda v tom pripade nechapu, na co tam to tlacitko je, ale budiž), takže se docela divím, že se ti nezaply automaticky.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    nový charger
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Nio unveils in-house developed autonomous driving chip - CnEVPost
    https://cnevpost.com/2023/12/24/nio-unveils-autonomous-driving-chip/
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    active suspension with up to 5kw regen!
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Holy shit!
    NIO DAY RECAP By NIO OWNER⭐️ ET9 LAUNCH & MORE🚀
    https://www.youtube.com/watch?v=n4fulHXDggA&ab_channel=Mr.P-NIOVideos
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    CRAZY_IVAN: me jo
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ELIJEN: JYRKA: tenhle quick access vám nejde? https://www.youtube.com/shorts/91WmEWnt1ec
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    JYRKA: Myslim, ze mlhovky jsem hlasove zkousel a nejde to. Ani nejsou v tom quick menu na volantu.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    ELIJEN: ano, podobné zážitky :) To hlasové ovládání v češtině (a inteligentní, abych si nemusel pamatovat přesnou formulaci) chybí. Anglicky mluvím, ale opět: nepamatuju si přesné formulace a v tomhle je Tesla nablblá jako jakékoliv jiné auto, které jsem projížděl. A nebo jako Siri.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    HERR_FLICK: Jako, já bych chtěl, aby to tak bylo. Respektive, těším se, až ta doba přijde. Nicméně, v létě jsem to řešil (a nedořešil / ne pro profi, jen pro domácí i když trochu extenzivnější nasazení) a mám docela pochybnosti, že dvě AR 2000 L by stačily při komerčním nasazení. Uváděná výdrž AR 2000 L s FSA 200 (což je ten jejich profi aku křoviňák) s kovovým nožem je jenom 62 minut provozu, nabíjecí doba s jejich nejvýkonnější nabíječkou je 130 minut. Přitom ten kit dvou zádových baterií, nosného systému, nabíječky a aku křoviňáku vyjde podle ceníku Stihlu na 90+ tisíc, když bys chtěl 3 baterky, na 3 hodiny provozu, seš v tom za 126+ tisíc. Ekvivalentní spalovák od Stihlu stojí pod 20k. V tuhle chvíli je to v pohodě pro moje užití, kde mi stačí jeden den posekat část a další části sekat další dny. Nabít baterky je pro mě mnohem menší otrava, než řešit benzín a olej, hodně ocením, že nemusím pálit a inhalovat benzín, a dělám to občas, tím pádem nemám problém s životností současným baterií, tudíž o tom systému uvažuju. Ve chvíli, kdy potřebuješ baterku protočit za šichtu dva a vícekrát a životnost Li-On baterek se uvažuje na 500–1 000 cyklů to znamená, že bys akumulátory musel měnit každé dva roky, takže i kdybys měl jen tři AP 500, znamená to co dva roky 35+ tisíc jen za baterky. Pro fajnšmekry v pohodě, na komerční profi nasazení si bohužel asi ještě počkáme.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam