BOBASH: Podle me posrali navrh HW platformy MEB, kdy ji udelali jako sit samostatnych jednotek namisto jedne centralni, jako to ma Tesla. A taky maji asi totalni mess v HW verzich tech aut, takze pro kazdou z nich musi sestavovat sw samostatne.
Takze pres OTA dorucuji kraviny typu aktualizace pravnich informaci, ale cele nove verze jen pres dilnu. A i to nekdy, protoze delaji rozdily i mezi tim, zda ma auto napr. sw 3.0 z tovarny (= nedostava upgrade napr. na 3.2) anebo jako update z 2.x (= dostava upgrade na 3.2).
A i tak jim nektera auta po aktualizacich delaji problemy. Takze se na to asi boji vubec sahat.
Protoze jinak si nedovedu vysvetlit, proc firma se ziliony penez nedokaze vyrobit spolehlivy OTA distribucni system pro aktualizace anebo si ho proste od firem, ktere distribuuji obsah ve velkem koupit.
A to se tyka i sw 4.0, ktery ted vypustili - pokud nezmenili celou architekturu platformy, tak je to taky dead end a za rok bude verze 5.0, ktera na stavajici facelift taky nepujde dat.