HANZS: Když to zrekapituluji:
1) Hertz pronajímal elektromobily dráž než ICEV, přestože provozní náklady byly nižší
2) Hertz pronajímal elektromobily velmi často nenabité a často i neuklizené (a bez návodu)
I přes výše uvedené:
3) Hertz prodává
Tesly s nájezdem 40-60 kMil u ročníků 2022-2023, 80-110 kMil u ročníku 2021 - tj. má na nich nájezdy cca "od" 30 kMil, resp. 48 kKm/rok
4) Hertz prodává
ICEV ročník 2022+ s nájezdem 25-40 kMil,
ICEV ročník 2021 s nájezdem 50-60 kMil - tj. má na nich nájezdy cca 20 kMil, resp. 32 kKM rok
Tj. Hertz ta auta používá sice krátce, ale navzdory relativně mizerné kvalitě služeb dost intenzivně.