úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Elektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
NTR23
---
---
19:42:58 12.2.2024
1 odpověď
TEST VOLVO EX30 AWD - 430 k, 540 Nm a stovka za 3,6 sek? Zbláznili sa?! 😁
https://youtu.be/g6sjny8FLKk?si=rz9E6TFzhZ_ZG3_Z
CRAZY_IVAN
---
---
18:23:50 12.2.2024
+4
Stellantis brands have finally adopted Tesla’s NACS charger
BOBASH
---
---
17:45:38 12.2.2024
-1
ELIJEN
: Z hlediska zákazníka ano, ale když se o tom bavíme do hloubky, tak tohle není problém Škodovky, ale koncernu.
FEDAJKIN
---
---
15:43:28 12.2.2024
+3
MINER
: No, manželství takového východního typu, kde si manželku kupuješ ;)
MINER
---
---
15:27:28 12.2.2024
1 odpověď
JYRKA
: Moc nerozlišuju, jestli Škodovka nebo VW. Je to manželství v dobrém i zlém. Sdílí lecos od motorů po baterky.
Někdo v koncernu rozhoduje o tom, že tohle je way to go. Předpokládám, že se to nelíbí lidem ani ve VW, a všichni společně můžou dělat tlak, ať to kua vyřešej.
JYRKA
---
---
14:20:42 12.2.2024
1 odpověď
MINER
: Jasne ze jo. Jen ten framework vybral premier Klaus v roce 1991 :)
JYRKA
---
---
14:19:19 12.2.2024
ELIJEN
: Jasne ze ano. Jen si myslim, ze kdyz drzkovat, tak ne na aplikaci, ale na backendy
ELIJEN
---
---
13:47:45 12.2.2024
2 odpovědi
+7
BOBASH
:
AXTHEB
:
Zakaznikum je (pravem) uplne u zadku proc neco nefunguje nebo kdo za to muze. Drzkovat je fer vzdy a muze za to ten, kdo auto prodava (Skodovka).
BOBASH
---
---
13:20:03 12.2.2024
1 odpověď
AXTHEB
: Technicky vzato je fér držkovat na Volkswagen, protože Škodovka s tím nemůže nic udělat, nemůže si pořídit vlastní softwarovou divizi.
Do jistý míry můžou pracovat s tím, co dostanou, protože je taky jejich MIB podle mě lepší a přehlednější než u VW, a třeba mají kolečka a čudlíky. Ale s tímhle neudělaj nic.
AXTHEB
---
---
12:00:14 12.2.2024
2 odpovědi
FEDAJKIN
: Čili je úplně fér držkovat na Škodovku, že má appka potíže.
FEDAJKIN
---
---
10:40:36 12.2.2024
+3
FEDAJKIN
: Ano, vážně mu nasadili i kšiltovku :)
FEDAJKIN
---
---
10:38:44 12.2.2024
2 odpovědi
+3
AXTHEB
: Cariad je SW "divize" VW. Jsou tak chopní, že nedávno vyházeli celý top management a nahradili ho mimo jiné týpkem na pozici CEO, kterého na uvodní konferenci oblékli do kostýmu Silicon Valley IT founder (no kidding).
AXTHEB
---
---
10:33:21 12.2.2024
1 odpověď
JYRKA
: To není smluvní partner?
MINER
---
---
10:02:57 12.2.2024
1 odpověď
+2
JYRKA
: Výrobce je za výběr vhodného frameworku zodpovědný stejně, jako za samotnou implementaci.
Navíc se tváří, že jsou svázáni, tak by měl mít možnost to ovlivnit, aby to nebylo na píču.
JYRKA
---
---
9:18:47 12.2.2024
2 odpovědi
+2
AXTHEB
: Ne, do Cariadu
AXTHEB
---
---
9:12:20 12.2.2024
1 odpověď
JYRKA
: To se jako nepřipojuje do Škodovky nebo nějakého smluvního dodavatele?
MINER
---
---
9:00:17 12.2.2024
JYRKA
: proč?
JYRKA
---
---
22:24:21 11.2.2024
2 odpovědi
+1
MINER
: Je. Jen to skodovka nemuze opravit, i kdyby se rozkrajela.
MINER
---
---
22:20:14 11.2.2024
1 odpověď
+4
JYRKA
: sice neví, proč je to na píču, ale správně zhodnotil, že je to na píču.
Imo novinář nemusí vědět, jak fungují aplikace. Musí vědět spoustu jiných věcí, který často neví, ale tohle podle mě zrovna ne, a ničemu to nevadí.
Je to na píču.
JYRKA
---
---
21:32:42 11.2.2024
1 odpověď
+1
Enyq po roce:
https://www.youtube.com/watch?v=oAulSLkpcmg
Ale klasicky Vaculík jako většina motoristických novinářů vůbec nechápe, jak fungují aplikace a kde může být příčina problémů - jak může mluvit o poddimenzovanosti aplikace, protože se zasekává v okamžiku, kdy ji pouštějí všichni.
Aplikace běží na mobilu, takže na to nemůžou mít ostatní vliv. Takže vliv bude tam, kam se ta aplikace připojuje - nechápu, že mu to nedojde.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam