• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    Vitejte v boardu Elektromobily!

    Prosim dodrzujme stejna rules*, jako napriklad v obdobnych subreddits na Redditu.

    1) Zadne vulgarity.
    2) Toto je SFW board.
    3) Bez ICE prosim, na to jsou na Nyxu vhodnejsi boardy.
    4) Toto neni vhodny board pro napr. vase culture wars proti EV.
    5) Board je urceny primarne pro majitele EV a zajemce o nakup EV. Omladina "az mi bude 18+" tez vitana, fandim vam.
    6) Idealne drzme diskuzi v pratelskem duchu.
    7) Mit nazor na CN automobilky, Elona Muska, temnou minulost nekterych DE a IT automobilek, Henryho Forda I atd, muzete. Ale prosim snazte se neprekrocit bod 6, nebo dokonce bod 1. Pro tyto ucely prosim vyhledejte boardy vhodne pro ostrou socialni nebo politickou kritiku.

    Diky za pochopeni 🤦‍♂️ Pozor, druhé varování může být za 7 dnů RO i hůře.

    Prejeme prijemnou zabavu 🚗🔋 a hlavne bezpecne kilometry za volantem / s autopilotem.

    * Work in progress
    rozbalit záhlaví
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NTR23: skoda ze je to tak neskutecne hnusny auto, jinak vypada zajimave.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    TEST VOLVO EX30 AWD - 430 k, 540 Nm a stovka za 3,6 sek? Zbláznili sa?! 😁
    https://youtu.be/g6sjny8FLKk?si=rz9E6TFzhZ_ZG3_Z
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Stellantis brands have finally adopted Tesla’s NACS charger
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ELIJEN: Z hlediska zákazníka ano, ale když se o tom bavíme do hloubky, tak tohle není problém Škodovky, ale koncernu.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    MINER: No, manželství takového východního typu, kde si manželku kupuješ ;)
    MINER
    MINER --- ---
    JYRKA: Moc nerozlišuju, jestli Škodovka nebo VW. Je to manželství v dobrém i zlém. Sdílí lecos od motorů po baterky.
    Někdo v koncernu rozhoduje o tom, že tohle je way to go. Předpokládám, že se to nelíbí lidem ani ve VW, a všichni společně můžou dělat tlak, ať to kua vyřešej.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MINER: Jasne ze jo. Jen ten framework vybral premier Klaus v roce 1991 :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    ELIJEN: Jasne ze ano. Jen si myslim, ze kdyz drzkovat, tak ne na aplikaci, ale na backendy
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    BOBASH:
    AXTHEB:

    Zakaznikum je (pravem) uplne u zadku proc neco nefunguje nebo kdo za to muze. Drzkovat je fer vzdy a muze za to ten, kdo auto prodava (Skodovka).
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    AXTHEB: Technicky vzato je fér držkovat na Volkswagen, protože Škodovka s tím nemůže nic udělat, nemůže si pořídit vlastní softwarovou divizi.

    Do jistý míry můžou pracovat s tím, co dostanou, protože je taky jejich MIB podle mě lepší a přehlednější než u VW, a třeba mají kolečka a čudlíky. Ale s tímhle neudělaj nic.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    FEDAJKIN: Čili je úplně fér držkovat na Škodovku, že má appka potíže.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    FEDAJKIN: Ano, vážně mu nasadili i kšiltovku :)

    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    AXTHEB: Cariad je SW "divize" VW. Jsou tak chopní, že nedávno vyházeli celý top management a nahradili ho mimo jiné týpkem na pozici CEO, kterého na uvodní konferenci oblékli do kostýmu Silicon Valley IT founder (no kidding).
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JYRKA: To není smluvní partner?
    MINER
    MINER --- ---
    JYRKA: Výrobce je za výběr vhodného frameworku zodpovědný stejně, jako za samotnou implementaci.
    Navíc se tváří, že jsou svázáni, tak by měl mít možnost to ovlivnit, aby to nebylo na píču.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    AXTHEB: Ne, do Cariadu
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JYRKA: To se jako nepřipojuje do Škodovky nebo nějakého smluvního dodavatele?
    MINER
    MINER --- ---
    JYRKA: proč?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MINER: Je. Jen to skodovka nemuze opravit, i kdyby se rozkrajela.
    MINER
    MINER --- ---
    JYRKA: sice neví, proč je to na píču, ale správně zhodnotil, že je to na píču.

    Imo novinář nemusí vědět, jak fungují aplikace. Musí vědět spoustu jiných věcí, který často neví, ale tohle podle mě zrovna ne, a ničemu to nevadí.

    Je to na píču.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Enyq po roce: https://www.youtube.com/watch?v=oAulSLkpcmg
    Ale klasicky Vaculík jako většina motoristických novinářů vůbec nechápe, jak fungují aplikace a kde může být příčina problémů - jak může mluvit o poddimenzovanosti aplikace, protože se zasekává v okamžiku, kdy ji pouštějí všichni.
    Aplikace běží na mobilu, takže na to nemůžou mít ostatní vliv. Takže vliv bude tam, kam se ta aplikace připojuje - nechápu, že mu to nedojde.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam