• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    (a ten highland už má i podvozek, kterej i někdo ladil)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: mysli na mě! vetřu se!
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Ještě ne.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Když zuřivě nasranej zmáčkneš tlačítko, tak to začne ostřikovat, což za průtrže úplně nechceš :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: měls už ten highland? abys k tomu přidal ještě ty blinkry, to je spíš perlička :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: ale tak zuřivě nasráním mačkat tlačítko bych zkusil i bez návodu :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Ok, mea culpa, měl jsem si přečíst návod.

    Nicméně je to furt jediný auto co znám, kde si na ovládání bezpečnostně kritický funkce jako jsou stěrače potřebuju číst návod. A furt musím někde cvakat, na něco koukat, místo abych po hmatu nastavil rychlost.

    Ale jako ok, lepší než jsem myslel.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: tady máš návod - mačkáním měníš intenzitu, nebo zmačkneš a točítkem nalevo nastavíš intenzitu ;)

    https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_us/GUID-A5C33F3D-E41D-4671-ADE5-C2FB73203323.html
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    NIKDAS: Na SC a Tesla nabijeckach mas cudlik na zastrce, na oem zastrckach chybi, pak ti nezbyva nic jinyho nez ten mobil nebo pres menu v aute.
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    MAGE: Neni, nastaveny limit musi drzet. A pokud ho pri nabijeni jednorazove zvednes, tak se musi po skonceni nabijeni vratit zpet na 80%. Nekteri po upgradu na sw 3.7 reportuji, ze to nastaveny limit nedodrzi anebo ze nefunguje scheduled charging, tam se pak musi vytahnout a zastrcit nejaka pojistka a resetovat tak charger - je to pry soucasti upgrade procedury ale ne vsechny servisy ji dodrzi. David ma ale sw 4.0, tam to vypada na bug.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: No... snad radši ani ne. Pokud myslíš VW jako značku. V rámci VW koncernu bych ideálně volil ergonomii z Audi, kdyby se naučili dělat podvozky (nebo z Porsche, ale Porsche zase nepotřebuje tu techniku Tesly, což ostatně asi ani Audi). Škodovka by se dala kousnout taky, furt lepší než VW.

    Obecně bych asi nejradši ergonomii z BMW (teda než se teď začali zhlížet v Tesle a redukovat fyzický ovladače), z neprémiovek nevím, holt asi ten Ford nebo Škodovka.

    Ale jako ve výsledku – kdyby Elon nebyl debil a místo Twitteru koupil Stellantis, kterej by asi stál míň peněz, tak jsme si teď mohli vybírat z TMY jako Peugeot, Citroen, Opel, Lancia, Alfa, Chrysler, Dodge a Jeep, což by sice ani jedno nebylo dokonalý, ale třeba takovou TMY Alfou bych nejspíš jezdil docela rád.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: volkswagen?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Celkově by se mi hrozně líbilo, kdyby platformu TMY koupila nějaká tradiční automobilka s historií dělat ergonomicky a podvozkově promyšlený auta s hezkýma interiérama, a postavila na tom něco svýho. To by bylo naprosto fantastický auto.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIKDAS: Upřímně, nezkoušel, bo mě to nenapadlo. Chytil jsem v TMY průtrž mračen, potřeboval jsem rychlejší stěrače a jel jsem po silnici na kterou jsem skoro neviděl a kde bylo dost vody na to, abych mohl kdykoliv chytit aquaplaning.

    Potřeboval jsem nějakou možnost, jak zrychlím stěrače aniž bych pouštěl ruku z volantu a oči se silnice – což je věc, která byla úplně bez problému snad v každým autě novějším než 1970, co jsem řídil. Možná s výjimkou Buchanky.

    Jinak ano, čudlík na kabel by byl dobrej, byť to jsem řešil tak, že jsem ho odemknul v appce ještě než jsem přišel k autu. Nebo třeba čudlík na kufr, u normálních aut jsem zvyklej, že když vystupuju, tak cvaknu čudlíkem na dveřích a otevřu kufru, takže je otevřenej než tam dojdu – proto chci mít elektrickej.

    Nebo třeba normální dekl na kufr. Některý superluxusní auta jako třeba Superb už ho maj dokonce automatickej a elektrickej, v TMY je jakási skládací věc kterou jsem měl chuť vyhodit.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KORKMAZ: Podle mě budou strašně padat auta s malýma baterkama, protože si lidi radši koupí Teslu, která má sice ergonomický a další faily, ale dá se s ní jezdit normálně, než o dva nebo tři roky novější malou mrchu, která je sice víc auto, ale dojede tak do vedlejšího města.

    Tyhle elektromobily použitelný jako druhý-třetí auto do rodiny budou zajímavý až budou stát kilopade, protože to je úroveň kdy lidem nebudou vadit nevýhody.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    BOBASH: zkousel jsi ten cudlik zmacknout vickrat po sobe, mel jsem za to, ze to prepne intenzitu.

    No nic, doma vyzkousim :)

    Kazdopadne me nejak zatim nikdy neomezovalo kliknout na cudlik, cimz se na obrazovce otevre menu, ktery jen prekliknu.

    To uz mi na tesle vadej jiny veci - treba absence cudliku na odemknuti kabelu. Dycky, kdyz jdu odpojit auto, musim lezt dovnitr (nebo vytahovat z kapsy mobil).
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JYRKA: Tomu docela rozumím, byť zrovna na Mach E mě zase sraly jiný věci (třeba že umí strašně žrát), ale jezdit v tom mi teda bylo nesrovnatelně příjemnější než v TMY.

    Furt bych si klidně koupil tu TM3 2019, protože za půl mega je to nejlepší elektromobil.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: To je důvod, proč jsme nakonec pořídili Mustanga Mach e
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIKDAS: To je spuštění stěračů. Já chci nastavit větší intenzitu, když automatika nestírá dost. Na to mají normální auta na tý páčce někde normální přepínač.

    Tesla ho nemá, protože šetří.

    Jo a pak tu samozřejmě máme tu legraci s parkovacíma senzorama. Zatímco TM3 2019 je v tomhle na parkování super, TMY 2024 je auto, ve kterým by třeba moje žena prostě jezdit nemohla a já bych se s ním třeba v Praze taky cítil nejistě, protože postrádá technologii, kterou má moje auto z roku 2004.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    NIKDAS: Zatím :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam