Tady jde jen nastavit snížený nabíjecí proud, ale co to znamená, tak to nevím. Dále pak care mode, ale to je v reálu jen to, co známe z mobilu, čili magických max 80% a bez ohledu na ostatní veličiny, hlavně doba odstávky s úplně nabitým akumulátorem.
Jinak auto si samozřejmě řídí proud. V appce sice není žádná historická křivka (tu má VW u EV mizernou, dříve na konvenční auta i bez nonstop online byla mnohem ale fakt milionkrát lepší) ale mění se aktuální hodnoty na infotainmentu - nejsem blázen abych ale při nabíjení seděl v autě, to jen tak letmo zahlédnu. Většinou to jede max na 50 a někde za půlkou to pak to klesne ke 40 a dál už to většinou nevydržím a odjíždím
Btw snížený nabíjecí proud teďka nově vidím i v apce ČEZu. Zatím jsem to viděl jen u AC, což je vysloveně volba pro masochisty., i když je tam zmíněn nějaký benefit ve formě nespecifikované slevy 😃