DZODZO: Netuším co tam má za tu LFP baterii, ale moc se to asi lišit od ostatních nebude. Nebo?
Cca na necelejch 20% kapacity už začíná baterie trpět. A směrem dolů to jde exponenciálně. K tomu je potřeba připočítat nějaké udržovaní baterie v mrazech a energii na to ji dostat na nějakou rozumnou nabíjecí teplotu. Jak moc energie je na to potřeba třeba při -20°C netuším.
Co se týče horní hranice od napětí cca 3,42V se dá už dobře balancovat 3,55V je ještě naprosto v pohodě bezpečné napětí a nad tím už není ani 1% kapacity. Tedy jde o to co znamená reálně v Tesle těch 100%. Ve videu se mluví pouze o BMS, ale co balancing, ten probíhá jak?
Tohle pokud nevíš jak o funguje nemůžeš o vhodnosti či nevhodnosti nic říct.
To chlazení baterií pomůže spíše od katastrofy při nějakém větším překročení napětí, al nikoli od chemické reakce (pokud by 100% bylo nastaveno příliš vysoko).