ALESH: To je právě ten problém, BEV je tichý, takže je pak slyšet každej prd. Tím chci říct dvě věci:
1. Může to být subjektivní, tzn. kdybys měřil decibely, tak jsou maxima stejný, ale u ICE to je skrytý konstatním monotónním zvukem motoru, který je pro ucho příjemnější + čím nižší frekvence, tím "příjemnější" zvuk. Navíc když máš stálou hlukovou hladinu, tak ti ucho "zalehne", resp. na zvuk si zvykne.
2. Už se mi párkrát stalo, že mi v autě něco začalo vrzat, hrozně jsem to řešil (a vyřešil, chvála pánu bohu - naposled to byly špatně uložené sluneční brýle), a prskal, že u ICE tohle nikdy nebylo a pak jsem zase jednou jel s ICE a zjistil, že vrže všechno stejně, jen se to "ztratí".
Mluvím samozřejmě obecně, s ani jedním z tebou zmiňovaných aut nejezdím. + tvrdý tlumiče u Tesly jsou stará známá věc a naštěstí existují relativně levný (+-10tis kč) aftermarket řešení.