• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    EKIM
    EKIM --- ---
    CARNAQE: No neke?U jaký kurýrky? hádej čím se živím :-)
    nejezdilo v dešti? to mě v klidu, a karter nikdy neprd.Ikdyž jsem ho měl asi jen 3 měsíce, výceméně bezudržbový stroj. A náhradní díly měly na proseku v Jawě,ale né všechny, týpek za pultem říkal že něco už v novích nd člověk nesežene.
    EKIM
    EKIM --- ---
    FAUST: 180ky v hexagonovy jsou snad jen ve 2t, tak jako neviděl jsem to osobně ale takhle z těch fotek mi to přijde obojí pěkně udržovaný, ta cena je dobrá ,neřekl bych luxusní pač 20tis.km neni zas tak málo ale do 50tis.km mohl držet,ale do motoru vidět neni takže nikdy nevíš. Ještě sem našel takovídleho, ještě novějšího,málo najeto, a cena si myslim korektní. http://piaggio-hexagon.autobazar.eu/uk/-180-id2228752.html
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    EKIM: Ja ho moc dobre znam. Mel jsem 2. Vzdycky novy. Delal sem 5 let kuryra...
    Uz se ale nekolik let nevyrabi a dily na nej uz nejsou. S dilama to na nej bylo vzdycky horsi. Navic to nejezdilo v desti. A pri kazdym drcnuti do stojanku praskal karter.
    Navic Manet a Piaggio - to je rozdil.
    FAUST
    FAUST --- ---
    EKIM: videl jsem, vzal jsem tenhle http://www.motoinzerce.cz/motorky/piaggio/496590-hexagon-180.html - radsi dvojtakt, a vypadal udrzovanejc.
    EKIM
    EKIM --- ---
    Jinak prodejci říkají že ceny v zimě nejdou nijak výrazně dolů ale to neni pravda jdou a to by jste se divily jak.

    FAUST: http://motorky.bazos.cz/inzerat/9721164/Piaggio-Hexagon-180.php tohle nelíbí?
    EKIM
    EKIM --- ---
    FAUST: dvěpade , do sto osumde ve 2t bych šel klidně, sílu to má podle mě vyplachvací, bude to slušně splašený. Klasickým ufrům nevěříš proč?
    FAUST
    FAUST --- ---
    EKIM: a jakej máš objem? mně malý kola nevaděj, teď jsem jezdil dva roky na 8" kolech :)) já uvažuju o hexagonu 180ce, protože často jezdim ve dvou a na mý vespě 150 je to pak už často trochu unavený tempo :) plus mi chybí právě ten úložnej prostor (kufrům nevěřim:). mrzí mě, že nějak nikde nemůžu sehnat zachovalejší hexagony, většina bazarovejch je z konce 90. let, přitom se tušim dělaly až do roku 2008.
    EKIM
    EKIM --- ---
    CARNAQE: tak to by se ti libilo stary dobry korado manet slovenskoitalske vyroby, uz je to nakej ten patek co jsem hostrelil, vybornej drzak, pracant , homologovano bez spz, rychlost 41km h, bez tacho,blinkru, slapky jako kolo ,55kg ,nova guma za 2centa, se spotrebou 2,5/100km
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    EKIM: Tak presne po tom jdu!
    Navic mi to umocnuje skutecnost, ze je to "motokolo" a tim padem to nema ani SPZtku. Prave ze to vypada hodne nevinne, ale da se s tim delat hodne muziky.
    EKIM
    EKIM --- ---
    CARNAQE: tak to hodne stesti. Neni nad to mit jednu stech na oko snekovek, kerou to nandas na svetlech, jen se zatebou zaprasi .
    EKIM
    EKIM --- ---
    FAUST: jezdim na hexagonu a jako pohodli je vetsi nez treba na vetsine 50tek, muzu si natahnout nohy,plexi taky zprijemni cestu, do kufru dam balik vody nebo 20lahvacu :-) cenove dostupny v ruznych kubaturac, ovsem ma kyvnou vidlici a ta neni dvakrat stabilni, a mala kola. Nejvetsi uloznej prostor v serii sem videl piaggio x8 ulozny prostor je podobny jak u hexika ale jeste pokracuje pod sedackou,coz muzes doplnit az dalsima 3ma kuframa.Nebo pak nakej kustom, na netu najdes krutory co to maj pochystany tak aby v tom mohly i spat :-)
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    EKIM: Jo - tu diskuzi na Skutrforu znam... :)
    Poucen z ni a ze SkutrTunningu se chystam na vymenu variatoru s pruzinou a remenem a vejfuku. Jenze ten vejfuk nemuzu nikde sehnat. Pak s beznou udrzbou chci jeste vymenit zadni gumu za o neco vetsi (tlustsi) a vzduchovej filtr. Karburator tam mam ten DelOrto 12, to tam teda asi vetsi nedam, prave. Takze 70 valec - pa pa...
    FAUST
    FAUST --- ---
    má někdo tip na skútr se skutečně velkym úložnym prostorem? něco jako piaggio x9, hexagon...
    EKIM
    EKIM --- ---
    CARNAQE: ale nezapomen se spravne ohaknout , pantofle, kratasy,tryko s kratkym rukavem,idealne bez prilby.
    Trochu sem koukal na skutrforum a moc se toho vylepsit neda, pokud tam nedas vetsi karter...
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    EKIM: Pecka! Jak sezenu ten vejfuk a dokoupim dalsi drobnosti, jdu trenovat.
    EKIM
    EKIM --- ---
    CARNAQE: jako tenhle týpek, http://www.youtube.com/watch?v=vWUgOVUPlyM&feature=fvsr v pantoflích a kraťasech dobrej cvok...
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    No - tak znova: Ma tady nekdo "Si"cko, Ciao, Bravo, nebo nejakej podobnej klumpr od Piaggia? Nebo nekdo, kdo tyhle rozskobrtany blekotandy zna? Staveny je to jako skutr, ale nikdo se k tomu nema. V Adventure sem narazil na hrubej nezajem, presto to potrebuju trochu rozject.

    (berte to jeko zoufalej vykrik)
    EKIM
    EKIM --- ---
    ma, ma jeste se k tomu nedostal, tet se zrovna zabejva serizovanim ventilu, uz mu chybej jen merky a bude se otvirat viko. Pokud te zajima jen kontrola tak otevri viko hlavy zkus zatahat za retez jestli je napnuty, nekdy pry staci zmenit polohu jakehosi napinaku a jede se dal v horsim pripade se meni coz uz vyzaduje urcite znalosti daneho motoru. V nejhorsim je pry retez tak volny ze muze preskocit, reseni nasledku je cenove v jine relaci.
    SKUTEKKUTEKK
    SKUTEKKUTEKK --- ---
    Omluvte můj dotaz, jsem technické hovado. 4T, vodou chlazený, 1 válec má rozvodový řemen ??? Má se kontrolovat a pravidelně měnit ? Dělá to někdo ?
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    EKIM: 2T. Ale problem solved. Nechal jsem to dvě hoďky stát a pak to nakopnul přes kick start. Problém byl asi v auto sytiči, který to prostě při elektrickém startování trochu přechlastal.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam