Dneska je to presne rok od porizeni PCX. Najeto 2433 km, holt nejezdim do prace.
+ jako u vsech skutru se s tim da vsude projet a zaparkovat
+ naprosta spolehlivost
+ celkem pohodlny, na to, ze je to malej a lehkej skutr s relativne malejma kolama
+ skvela manevrovatelnost v mestskem hemzeni a obecne jizdni vlastnosti
+ tim, ze ma clovek nadrz mezi lytkama, vznika uzasne velkej uloznej prostor pod sedlem, s pridavnym kufrem a batohem lze premistit i celkem velkej nakup (a v letosnim modelu je pry jeste vetsi)
+ spotreba dle PP 2,1l / 100 km (v porovnani s autem, s jinejma skutrama nemam srovnani)
+ ridici v Praze uz si na skutry celkem zvykli, a neprudej, netroubej, delaj v zacpe ulicku
- cena, 80k je proste hodne, ale tak v porovnani s vyrazne poruchovejsi a min paktickou Vespou je to jeste celkem cajk, kde na tom kdo vidi tech 50k navic mi neni jasny
- moje prilba se nevejde pod sedlo, ale tak ji davam do kufru (udajne neplati pro model 2021, neovereno)
- pouze bubnova brzda vzadu, nutno priznat, ze rozdil oproti kotoucovy vepredu je to znat. Ale zatim jsem ubrzdil vse, co bylo potreba.
- obcas se pri jizde samovolne odemkne zamek sedla, pred kazdym opustenim nekde na ulici je treba zkontrolovat, jestli je zacvaklej
- jsem hrozne linej to umejt
- kdyz na Jarove tvrdej, ze ji maj skladem, tak je to pravda jen napul - stroj tam fyzicky opravdu je, ale velkej technicak ma u sebe, cert vi proc, Honda, a musej o nej zazadat, a nechat si ho postou poslat, coz par pracovnich dni trva. Ale zas je registr vozidel hned vedle, takze pak to jde rychle.