• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALEFČeská pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---

    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Topka koukám začala kampaň na eurovolby
    Piráti v Praze přebírají program komunistů. Chtějí špehovat soukromí, hřímá koaliční partner – Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/...aji-program-komunistu-chteji-spehovat-soukromi-hrima-koalicni-partner.html
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    "Digitální ústava" míří do sněmovny, zákon podporuje 137 poslanců - Lupa.cz
    https://www.lupa.cz/aktuality/digitalni-ustava-miri-do-snemovny-zakon-podporuje-137-poslancu/
    Návrh zákona ovšem neobsahuje žádné sankce pro případ, že by úřady nové povinnosti neplnily.

    ...neni to tak trosku fail v navrhu...?
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    :-(
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: Pirati pripravuji neco, co na Lupe uz sepsali...? :-) No nicmene, v Nemecku to bude veselejsi... hadam, ze tam vymenili copyright za plynovod :)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Piráti: Dnešní rozhodnutí europoslanců omezí svobodu internetu
    https://www.pirati.cz/tiskove-zpravy/dnesni-rozhodnuti-ep-omezi-svobodu-internetu.html
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    NIEKT0: a tak krome cernoprdelniku to z CR nepodporil vlastne nikdo... to ze Slovenska je to o poznani horsi.
    Reforma copyrightu s články 11 a 13: jak hlasovali čeští a slovenští europoslanci - Lupa.cz
    https://www.lupa.cz/aktuality/reforma-copyrightu-s-clanky-11-a-13-jak-hlasovali-cesti-europoslanci/
    NIEKT0
    NIEKT0 --- ---
    https://mobile.twitter.com/Senficon/status/1110510881069322240 :(

    Dark day for internet freedom: The @Europarl_EN has rubber-stamped copyright reform including #Article13 and #Article11. MEPs refused to even consider amendments. The results of the final vote: 348 in favor, 274 against #SaveYourInternet
    K470
    K470 --- ---
    Brandenburger Tor 23.3.2019 Piraten Berlin - YouTube
    https://www.youtube.com/embed/NAl_nomh5o0
    KRAMERIUS
    KRAMERIUS --- ---
    OMNIHASH: Jezdím z Řep také do HM a je to tak mezi 35 a 50 minutami, záleží na momentálním provozu, trasu nechávám určovat Waze. Často je nejrychlejší ta nejdelší trasa - po okruhu a po D1 do Čestlic a HM (44 km).
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    LINSOS: cestu přes celou prahu za pul hodiny v provozu bych někdy chtěl vidět, i když věřím, že zrovna ty to proprasíš úspěšně.
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    LINSOS: ano, neplatí to vždy Danysku
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    DANYSEK: u tohodle musí jít požadavek ze strany zákazníka a ten musí být ochoten si za to připlatit, zvlášť menší výrobci jedou dost na doraz a aby vůbec něco vydělal tak každý zvednutí nákladů promítne do koncové ceny. Pokud se ty náklady uměle zvýší pouze pro naše výrobce, tak de taky může stát, že zkrachuje a ekologická zátěž se přesune někam jinam.
    LINSOS
    LINSOS --- ---
    LINKOS: MHD rychlejší není. I přes všechny problémy. Z Bíle Hory do Horních Měcholup tě auto doveze za půl hodiny. MHD se tam plíží hodinu a čtvrt. S několika přestupy. Intervaly jsou někde půl hodiny. Někde i hodinu. Přípoje nejsou garantované. Takže v reálu na zastávce hnjieš stejně.
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    MEMNON666: ok, ale tak to XCHAOS nepsal. Dvě auta nezbytnost na rodinu, fakt. Já ráno odjedu do práce a nikdo nikam nemůže, nic nekoupí, musíš s děckama k doktorovi, atd. V městě to je jiné
    MEMNON666
    MEMNON666 --- ---
    LINKOS: tady bych asi rozlisoval mezi "mit spolehlive auto" a "mit lepsi auto nez soused" - to prvni je na vesnici dneska +-nutnost, to druhe je statusový symbol
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    LINKOS: zatímco po Praze a velkých městech dojedeš všude hromadnou, vesnice je na tohle fakt bidna. To co zařídís za půl hodiny s autem, zařizujes celý dopoledne bez něj, protože stravis dvě hodiny na zastávce.
    Pokud je někde vlastnictví auta spíše dokazování svého statusu tak je to spíše ve městě, kde nákup si objednás až domů, do práce dojedeš hromadnou možná rychleji než často než prodirani se kolonami
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    XCHAOS: já myslím, že naše spoluobčany jaksi podcebujes. Pokud si myslíš, že auto na vesnici je jen společenský status, tak si velmi na omylu. Do práce se jinak nedostaneš protože to staré lokální podnikání skončilo, doby kdy všichni dělali v místní jzd, přidružené výrobě atd. padly se socialismem. Dneska pokud nechceš bejt povalec auto potřebuješ jako nezbytnost. Plus žena musí občas k doktorovi, na nákup atd. Takže vlastně zjistíš, že potrebujes auta dvě.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    HONCKA: Nebo naopak drazsi doprava po silnici. Coz formou myta jde resit pomerne snadno jiz dnes. Nase zeme se nemusi orientovat na to byt "levnym tranzitem" pro zbytek Evropy. A ano, mas pravdu - snizeni carbon footprintu zadarmo nebude. Dokud budou na prvnim miste (usetreny) prachy a obecne prachy budou na prvnim miste, tak se nic nezmeni. Jiste muzes namitat, ze tvuj jeden kamion to nevytrhne - ale kdyz si to podobne rika kazdej, tak se nikam nic nepohne. V konkretnim pripade ty usetris za sklad vymenou za to, ze to odnasi lidi "po trase" tveho tovaru (hluk, emise, prach).
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    DANYSEK: V tom pripade by ta doprava po kolejich musela bejt vyrazne levnejsi, ze kazdej podnikatel se snazi, aby zbozi na sklade bylo co nejmin a co nejkratsi dobu, ze jsou to dost neefektivne ulozeny prachy a navic skladovy prostory nejsou zadarmo, zvlast pokud jsou to objemny a drahy kramy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam