• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALEFČeská pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    CYBERKOTLIK:Pardon, že reaguji tak pozdě. Máš nějakej odkaz na to zdražování ročního kuponu? Mé google-fu očividně není tak silné, takže jsem o tom nic nenašel. Bulvární kecy o víkendové cestě na chatu nechávám stranou.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KAMAHL: kdo to je a co jste udělali s Kalouskem? :))
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    HONZA09: to urcite.
    ja jen rikam ze stejne jako s kazdou statistikou je potreba se podivat i na "externi" vlivy (nebo jak to nazvat).

    To cislo je hezke na titulni strance, ale neni vypovidajici protoze je zasadne nepresne. Zvlast v praze kde sidli hodne firem (at uz maji svoje auta nebo leasingovek). Spusta tech "prazskych" aut prahu vidi parkarat do roka na vylet...

    ale tvrdit ze je praha "naklonena" autum je podle me naprostej nesmysl...
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MAWERICK: No to klidně může být, ale neříkej mi, že neznáš žádný rodiny, který mají víc aut než jedno a ty lidi jezdí v autech sami, čistě z pohodlnosti.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    HONZA09: protoze se do toho pocitaj fleetovy auta... a ty vetsinou patri leasingovce ktera sedi v praze...
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    FRANZIMOORE: Neznám přesný čísla, ale poměrně k počtu obyvatel je tu aut asi 1:1,3. To je nesmyslně moc.
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    FRANZIMOORE
    FRANZIMOORE --- ---
    HOWKING: důvody proč je jsou ty, že Praha je autům velmi nakloněna- nesmyslně levný parkování, dálnice skrz město, minimum alternativ krom MHD, nedostatečně rozvinutý možnosti sdílení aut...
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    FRANZIMOORE: podle těch minusků budou tyhle názory na auta tady dost nepopulární bohužel. kdo bude mít koule posunout ČR do 21. století?
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    CYBERKOTLIK: ty jsi vážně jako zdroj informace poslal přesně ten "text" na expresu, který zmiňuju ve svym předchozim postu :)
    SAT_ANN
    SAT_ANN --- ---
    SAT_ANN: 158kou myslím 135ku.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    FRANZIMOORE: Není dobrý pohled hodnotit to, že je, ale hledat důvody proč je. (Neřešit persekucí IAD, ale motivaci MHD). Lidi co si mohou dovolit používat majoritně automobil hledají především pohodlí a hygienu. Pokud bude tam málo spojů, že se každý nesedne a pokud bude eklhaft se čehokoli v MHD dotknout, tak neexistuje persekuce IDA, která by od ní odradila.
    FRANZIMOORE
    FRANZIMOORE --- ---
    No problém s dopravou v Praze je v tom, že je v Praze příliš mnoho individuální automobilový dopravy.
    A řešit tu situaci znamená regulovat IAD a podporovat další typy dopravy- a to prostě tak nějak nejde, protože tady si 90% obyvatel myslíže auto je svatej grál a že jediný způsob, jak dostat svoje děti 3km na kroužky je hodit je tam autem.. to je realita kterou je třeba akceptovat, většinovou podporu zatím antiIAD politika nemůže získat, tak se to musí řešit tak nějak salámovou metodou...

    A lidi to zkrátka vnímaj tak, že za všechno může Hřib, ačkoli dopravu má na starosti PrahaSobě. Je to docela pochopitelný, protože prostě první kdo je zodpovědný za město je primátor. A taky proto, že Piráti proti některým debilitám Scheinherra vůbec nikdy nevystupovali, nebyl tam žádný spor o to, jak to dělat líp, ale pořád hrozný kamarádství.
    Takhle to dopadne tak, že dopravu si vyžerou Piráti a PrahaSobě si v klidu naopak připíše body za to, jak opravila Výstaviště.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    XCHAOS: a nebo je to ještě jinak ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JVMLOK: nepochopíš vtip...
    SAT_ANN
    SAT_ANN --- ---
    CYBERKOTLIK: tak články v bulváru evidentně splnily svůj účel...
    Já bydlela na Korunovační když se dělala blanka, pamatuje si někdo jak tam vypadala doprava před tím? To byl naprostej masakr!
    A zase, a opět, když se deset let neřeší stav silnic a přidruženejch staveb, nebo i řeší, ale než to dosáhne prováděcí fáze, tak to trvá deset let.
    Ty tři pruhy na Žitný byly sebevražedný, protože byly fakt úzký a v levym pravidelně trčely zaparkovaný auta. Zažila jsem tam nejednu bouračku.
    Prostě se do toho města musíme vejít všichni. Chodci, cyklisti a motoristi. A motoristi se prostě jako ve všech velkejch městech budou muset omezit, protože byli doteď oproti ostatním skupinám protěžovaný jak hovado.
    A to že se do 2018 nedělo skoro nic, viděl si co má za sebou IPR? Ono ty koncepce je potřeba vymyslet, a ideálně je vymyslet dobře. Ne jako komunisti plácnout magistrálu mezi Váckavák a Muzeum.
    Co mě ale teda sere, a je to spojený s tim automobilismem v Praze, tady pořád něni kam odstavit auto na okraji Prahy. Parkoviště jsou plný v 8 ráno. To fakt není normální. Pokud chce Praha aby řidiči nejezdili do centra, tak ať jim umožní zaparkovat. Jinak se to opravdu nevyřeší. A to jsem čekala že piráti zatlačí víc teda.
    Protože každej není balík z venkova co neví, ale lidi co znaj Prahu jako já si najdou místečko kde nejsou zóny, ale je tam supr spojení (22ka, 158ka bus) a budou jezdit do Prahy furt. (Zdravím Spořilov a Zahraďák).
    OTZ
    OTZ --- ---
    jeste se pohadejte o tom, kdo se hada.. :)
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    CAIDEL: Zurivy jsi tu akora ty. Ja jsem normalne odpovedel lidem, co na me reagovali.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    CYBERKOTLIK: Ale houby. Přišel jsi s tezí, že má Hřib otřesnou pověst a že to ovlivnilo volby (což ano a ano i když je to v porovnání s jinými faktory asi dost zanedbatelné). Jenže od té doby už tu jen zuřivě argumentuješ na téma jak Hřib všechno posral (což z větší části pravda není). Ono není až tak podstatné co říkáš, že děláš, ale co děláš.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    CAIDEL: no a to prave netvrdim, takze jsi to vubec nepochopil
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam