Anthem je koncipován po vzoru úspěšného Destiny/Warframe. A BioWare na něj vsadilo svoji duši.
Problém je, že už nyní víme, že nejdřív vyjde za hodně peněz ta kostřička hry a kontent se bude dodávat až postupně. U takovýchto her je nejvýhodnější počkat, koupit si ho třeba po roce na vánočních slevách už s opravama a už vydanejma příběhama.
Takže nejdřív spíš to Metro a až později někdy možná Athem.
taky mám pro to další důvody. Destiny i Warframe vychází už dlouhý roky a první verze (v případě Warframe dokonce předběžný přístup) byly fakt ve skutečnosti "náčrty" nebo "funkční vize" a celý koncept se dodělával léta pak postupně společně s hráči. Hormady změn a upgradů, měnící celé základní herní mechanismy. Hromada přídavků. Postupný stavění světa i příběhů. Pečlivá práce. Trvalo to dlouhý roky (před vydáním na tom tvůrci dělali cca 5 let na základech). A pořád se to tvoří a vyvíjí, Destiny přichází s Forsaken, Warframe s Venuší a ovladatelnejma loděma. Hry mají pravidelný upgrade.
A do toho chce vstoupit BioWare, studio který je specializovaný na singl RPG hry, který pravidelně vydává technicky nedokonalé a kde se nakonec o funkční patche postará komunita v rámci modů. Sice dobří tvůrci příběhů, ale ve hrách s divokejma a dost zvláštníma bojovejma systémama. A v posledních projektech často musejí dovydávat DLC, protože nezvládají konce her (a na Anthem dělaj lidi z Mass Effect 3, což je pro mne v rámci ME hrozná pičovina, a jako samostatná hra zajímavý skoroRPG, ale je to spíš takový jakože demo a hledání nějaký cesty. Dialogy a scény dobrý, ale jako celek to působí hodně roztříštěně. navíc vydání v rámci Mass Effect upozadil skutečně zajímavé aspekty příběhu i hry).
takže držím BioWare palce, chci od nich další Dragon Age (Inkvizici miluju) a přeju si pro ně úspěch, ale myslím že si vzali velký sousto a oni... sorry, ale nezvládli ani Andromedu, na kteoru dostali celý nový studio s hromadou lidí.Jsem z toho spíš smutnej.