FUJI_ITA: to, co pises s obrazkem si myslim, ze v updatu nenajdes. Je to problematika hardwarovych overlays, kdy si podklad bufferujes do jedny vrstvy a novou kresbu do dalsi vrstvy. Zelezo to umi, ale systemove tohle osetrit neni vubec prdel a stoji to sakra hodne usili. Mimojine proto spousta profi CGI softwaru vyzaduje hodne vyladenou profi grafiku. A ta neni vyjimecna zelezem, ale prave ovladaci. Otazka je jak toto bude chtit Apple nacpat do mainstremovych zarizeni. Diky tomu, ze napr. nvidia, ktera je na tomto poli leaderem, ma velky potize s vyvojem profi grafik i na pc poli, tak tim trpi i Apple se svym Os, ktery je mnohem uzavrenejsi, nez bezny vidle, apod. ... a tak je tam tezko rychle vyladit vsechny "features", ktery bezej treba na beznych pc masinach. Tim nechci Mac Os nijak hanit, ale diky tomu jak je kladen duraz na jeho stabilitu a mekky a rychly gui, je to pro vyvojare o dost tezsi.