• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    PALEONTOLOG: no to kurva.... jako i kdyz si vezmes jen ten prototyp z roku 55!!! co vazi 1160 kilo ma 4 metry a 140koni z toho osmivalce takze kroutaku jak nasrano... troufam si tvrdit ze ac o sto kilo tezsi posral by dobovy porsche 356 v pohode.... ja nevim proc proste nechteli dopice podporit projekt kterej by jim zarucil takovou konkurenceschopnost a zaroven exkluzivitu... a hlavne napraskani na prdel corkari ferdinandovi :o)
    T6MA
    T6MA --- ---
    PETRPEDROS: http://www.ecorra.com/galerie/preview.php?id_gal=30
    speciální závodní vozidlo Ecorra Sport V8
    Unikátními verzemi byl jediný vyrobený kus T 700 s karosérií kupé a se zkráceným rozvorem, vybavený upraveným motorem 4479 cm³ o výkonu až 294 kW při 7500 ot/min, jakož i speciální závodní vozidlo Ecorra Sport V8, taktéž vycházející z konstrukce T 700 (dosahoval údajně rychlost až 320 km/h).
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO: oni to tatrováci přecejen trochu uměli dělat, což
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    T6MA:
    Ta červená to je co za model ?
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    T6MA: jj presne, nevim cim to je ale v pripade toho coupe jako davas tu
    T6MA: mi ta maska tolik nevadi ale k te limuzine se fakt nehodi...


    PALEONTOLOG: no je mi to jasny ze na okruh to musi tocit ale 7500 jsem fakt necekal :)
    T6MA
    T6MA --- ---


    1940 Tatra 24 24/28
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO: asi chtěli přizpůsobit parametry hnací jednotky účelu vozu :D to máš jako s tatrou 605, jíž motor o zdvihovém objemu válců 640 ccm, umístěný před zadní nápravou,při 7000 ot/min dosahuje výkonu až 40 kW
    T6MA
    T6MA --- ---


    Tatra 700 coupé ECORRA (1997)
    T6MA
    T6MA --- ---


    http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_Prezident

    prototyp mi teda prijde hezci.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    takovej americkojaponskej motor :oD
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Hm pry jen neco pres 60 kusu

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_700

    co me ale rozsekalo ze ten ctyrapullitr osmival v te eccore je tak tocivej, pisou 294kW pri 7500otackach!!
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Nebylo vyrobeno tolik kusů a proto jsou tak drahé.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    sedmikilo už je fakt smrtelná křeč no :-/
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    REDITEL: jo tem se vylozene smeju... jako ze 603jky sly nahoru je pochopitelne ale ty 700 jsou proste vysmech, interier o deset let pozadu, nemaj uz co nabidnout a abych pravdu ani se mi moc nelibi
    REDITEL
    REDITEL --- ---
    no tu kraso, ty sedmistovky maj drsnou cenu
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    to nema cenu :-))

    Ani hlava ani pata.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK:
    Ta náprava ano, ale historie se hodí sem do tématu.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Nesmíme zapomenout :
    http://www.loprais.cz/loprais/
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PETRPEDROS: ano, ale navazuje to nějak na naši debatu?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK:
    Začátek Tatry první motor v nákladním automobilu byl Benz ...
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PETRPEDROS: na co navazuješ? K čemu se tenhle post váže?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Viz Historie tatry:
    K zásadním mezníkům v historii Tatry patří rok 1897, kdy byl vyroben první osobní automobil ve střední Evropě "Präsident" a letopočet 1898, kdy spatřil světlo světa první nákladní automobil. Tento vůz trambusového typu o nosnosti 2,5 t se dvěma vzadu uloženými motory Benz pak položil základ tradice nákladních vozů značky TATRA.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PETRPEDROS: tohle je nesmysl, Mercedes, jako ostatně i další výrobci samozřejmě testují auta velmi podobně. Ledwinkova centrální nosná roura s výkyvnými polonápravami navíc neumí zas až tak dokonale křížit a její průchod terénem v klasické konfiguraci bude horší v některých věcech, než klasická portálová náprava. Na druhou stranu její výhodou je izolace všech hnacích komponent od vlivu okolí. Horší na tom bude ale se servisovatelností.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam