• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HNIZDOnVIDIA - grafické karty, technologie, aplikace, hry
    JURGEN_BUNDA
    JURGEN_BUNDA --- ---
    HNIZDO: Je to tak. Ale že zlobí Frapsy který jsem ani nevěděl že automaticky spuštím, když jedu MSI a ten soft co mi ukazuje ve hře na čem jsem. Frapsy šly z disku. Okamžitě.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    JURGEN_BUNDA: to by nebylo poprve, obcas se tyhle veci napozadi poperou.
    JURGEN_BUNDA
    JURGEN_BUNDA --- ---
    JURGEN_BUNDA: Vyřešeno, FRAPSy na pozadí... To nevymyslíš.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Digital Foundry's Best Game Graphics of 2020 - PC, Xbox, PlayStation - An Amazing Year For Visuals
    http://www.youtube.com/watch?v=qFYa6okagbs
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    spoilery prosím ne.
    určitě ne bez označení.
    já zatím vybírám otazníky a čekám na RTX než začnu příběhové mise
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Jop s tím souhlasím, moc velká cvokárna
    LAUNCHER: Odpovedel jsem ti ve spráývným foru ;) A jak piši dojedu poslední konec a jde na hřebík, závody se pomalu blížej, a sezením za monitorem břicho neshodím :D
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Ja jsem dojel jen ten Arasaka konec, aby se nereklo.

    Dalsi konce musim bohuzel odlozit na "druhe kolo", ted uz trosku nestiham.

    Ale mam brutal lvl 50 vrazdomatickou postavu před "point of no return", takze se tesim, ze pozdeji dokoncim zajimavejsi konce.

    Dost pres 100 hodin btw, na postave je to myslim videt :-D

    [ LAUNCHER @ Cyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED ]

    [ LAUNCHER @ Cyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED ]
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Nejvic ze serie me bavil Doom 2016, ten je v top 10 mych her. Eternal mi prijde prekombinovany, ale fajn.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Chápu, mě Doom nějak nesedl, přitom ten předtím jsem dohrál jako jednohubku. S RT určitě zkusím, ale už vyhlížím další gamesu kde bych se kochal, ale nějak o ničem nevím :/
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Já jsem si všimnul že občas mi dropnou snímky, a ta hra jakoby nevyužívala grafiku na 100%, stačí se přemístit jinam a problem se vyřeší sám, jo a sem tam na mě DLSS vyprdne rozmázlej obraz, ale do vteřiny je pryč, spíš pro zajímavost.
    Jinak hra je skvělá, mám dohráno, ale ještě jdu zkusit třetí konec za Johnyho, vřele doporučuju si ty konce zkusit všechny ;)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    ELECTRICKOTA: Dekuji, nespěchám, doufam :-)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    RATTKIN: V pohybu mas par artefaktu navic, obcas to blbe pochopi informaci, zejmena P (performance) a UP. Priklad antena radia u jedouciho auta, na P nebo UP jsou za ni duchove, ale nic zasadniho.

    Nejvetsi problem je, ze v CP 2077 je velka ztrata ostrosti textur oproti stavu bez DLSS. Jsou hry (Control, Young Blood), kde DLSS funguje mnohem lepe nez v CP a leckde to s DLSS Q vypada lepe nez Native. CP mezi nima bohužel neni. Doufam ze se to bude lepsit s patches.

    Vse psano pro 4k@43", v mensima pixelama jsou problemy mene videt. Neprekvapive.

    Frames jsou uzasne, CP je bez DLSS na 4k nehratelny (jedno jestli s RT nebo bez), s DLSS v pohode.

    Nicmene, k cislum, pro situaci ~ze screenshotu nize:

    Vse ultra (nebo high kde neni polozka ultra), 4k, vypnute camera effects, RT na medium (pro me oci staci, mene riskantni ze stahne hru do nizkych fps v RT heavy situacich):

    (NV 3990)

    Native bez RT: 42fps
    Native: 36fps
    UP: 106fps
    P: 77fps
    B: 65fps
    Q: 56fps

    Mmch, tu hru miluju, mam postavu lvl 50 a tunu hodin v tom :-)
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    RATTKIN: V pohybu to většinou vypadá líp, protože z hodně fps se dá vytáhnout víc informací -> tedy bude i hezčí obrázek, než prostě statickej.
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    LAUNCHER: Hrajou si s tou technologii, ale věnovali se datadisku co vysel na podzim, takže bych to viděl tak, že s tím něco začli dělat teprve teď, takže první info tipuju březen, release nejdřív po létě. Ale je to spíš spekulace, na základě rozhovoru co jsem letos zaslechl s jejich říďou.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    LAUNCHER: nevím jak to vypadá v pohybu, ale i ten nejhorší je furt super. dík za srovnání.
    co fps?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: cyklus je obvykle dvoulety, v mezidobi se ocekavat jen Ti verze, ktera ted prisla velmi brzy kvuli RAM hype.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Mmch, ty generace GPU jsou ~ kazde dva roky? Nova generace se da tedy cekat za ~2 roky, nebo jak to vypada? Ptam se, vim ze ty novinky kolem nV peclive sledujes :-)

    Ja vim, jsem hroznej, "ted" vysla 3090 a ja uz se shanim po dalsi generaci... ale mejte strpeni s clovekem s velkym monitorem :-)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    HNIZDO: Soubory - Ano, je to tak.

    Na te 43" je to videt na prvni pohled, na 27" verim ze jak pises.
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    LAUNCHER: to je super srovnani, cili .22 je ultra performance a .39 je Q?
    Mezi .58/Ballanced a .39/Quality je rozdil nalezitelny spis pod luppou, ale i .41/performance se docela drzi.
    Na mym 27" to v realne velikosti nerozpoznam. Na te 43" zblizka uz mozna jo, ale ten prinos RT za to stoji...
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    Pratele, nevite jak to vypada s nativnim ray-tracing pro Doom? O reshade vim, ale nativni je to typicky jinde.

    Narazim na tyto deklarace:

    Id Software ‘will lead’ in ray tracing tech, says producer | VGC
    https://www.videogameschronicle.com/news/id-software-will-lead-in-ray-tracing-tech-says-producer/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam