• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    jenze ktery se vyplati? :) ja fakt nevim co tam kluci delaji, ale cela petka mi prijde naprosto prokleta...

    BTW pobavilo, ze ted po deseti(?) letech najednou opravili boxing bug s coroutinami, aby kazda instance negenerovala kazdy tick 17 bajtu garbage
    APH
    APH --- ---
    APH: credit where credit is due - dnesny 5.3.5p2 fixed chybajuci skript, yay
    staci to niekam napisat
    stale zostava smutne, ze f1 releasy sa ani neoplati stahovat
    APH
    APH --- ---
    plus ten pricing je celkom shitstorm zatim, aj ked asi dost individualne
    mozno upravia nejaku kravovinu typu splash alebo skin
    APH
    APH --- ---
    jako neviem ci je to komplet disrupcny trend ( chcel by som zatial este verit, ze nie ), ale tak nieco co je posrate teraz zo serializaciou som zatial nevidel (5.3.5)
    - projekt sejvnuty tak ze uz nic nemozem, repo clean
    ked to naklonujem na inom pc ( alebo fresh na tom istom ) v scene proste chyba na jednom GO skript
    go figure

    poslednu vec som robil v cinderi kvoli videu ( dalo by sa pochopit ), ale jak takychto xujovin bude pribudat nevim nevim
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (naprosto nejhorsi vec, kterou mi unity udelalo, je obnoveni chuti vytahnout ted uz prastare zdrojaky sveho vlastniho c# enginu, a obcasne experimentalni hratky provadet a nem :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Od verze 5.3 crashuje editor naprosto spolehlive pri kazde vhodne prilezitosti, nebo aspon blije gui related exceptiony do konzole a obcas odmita aktualizovat inspektory (coz je vetsinou predzvest toho, ze brzo crashne).
    o uzasne zabave s konzolovyma buildama a nedejboze unity (primo od unity!) pluginama pro ne nemluve.

    asi o nejvetsi prdel se mi zatim postaral fakt, ze il2cpp na xboxone se rozhodlo, ze float.IsNan(f) (ktere mono velmi pravdepodobne vnitrne preklada na f!=f) bude optimalizovat a vyhazovat.

    je to po letech chvaleni a braneni Unity of Love and Hate asi trapny, ale uz se normalne tesim se na prechod na unreal (pred rokem a pred 5.x bych se posraval hruzou)
    APH
    APH --- ---
    APH: lol na offline publishnutom videu na YT to vystrihli
    out of sight, out of mind || nevim nevim unity
    APH
    APH --- ---
    mna hlavne zaujal crash editora na keynote
    QA veducemu, ktory nasledoval potom som vobec, ale vobec nezavidel ;}
    mozno to trochu s tym dorazom na mobilne cloud services suvisi
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    heh, to je revu ohledne zmeny cen a licencovani unity :)

    (nejvic by mne zajimalo, kdo bude ochotny platit si 35 USD mesicne za tu takzvanou plus verzi...)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hm, tak 5.3.5 (z patku) zda se konecne spravila zkurvene particly... aspon to tak vypada
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: ale resil jsem par problemu z dread efekta a potencialnich v nadchazejicim projektu, odpovedi znely vicemene dle ocekavani, udelejte bug report, kouknete se na roadmapu, nevime / nerekneme, ale bude to brzo a bude to super...
    jsem rikal, ze to tak dopadne a ze je zbytecne to posilat :)
    v pondeli budu jeste chvilku experimentovat s aktualni 5.4 betou, ale nevypada to, ze by zatim ty nejkritictejsi prusery jakkoli resila (coz je predevsim vykon, vykon a pak jeste jednou vykon. je fakt cool, ze kluci unitacti predelali kusy rendereru na multithreadovy, ale to by to muselo nejak rozumne fungovat i na necem jinem nez i7)


    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ktory rant ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: njn, zabitim unity webplayeru pro mne unity v podstate skoncilo jako webova platforma :/ protoze ac webplayer mel sva omezeni, tak na nem jinak jelo prakticky vsechno. s webgl uz se daji delat jen jednodussi hricky (a k rychlosti buildu radeji ani... nekomentovat :)

    ja uz jsem na unity tak nasrany, ze vicemene podporuju myslenku, ze prejdeme na unreal :/ "odpoved" od unity na muj rant na tema co funguje a nefunguje a co s tim budou delat me v tom dost utvrdila
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Ok, je to pulrok, ale je to porad relevantni info k aktualni verzi unity, webgl a GI. Probehl jsem schvalne i patch notes, kde jsou kolem WebGL az po 5.3.4p6 jen drobne fixy, zadna nova ficura jako napr. podpora multithreadingu a ani si teda nemyslim, ze by takovy update vydali v ramci patche. Nehlede na to, ze k multithreadingu potrebujou Shared array buffers, ktere AFAIK aktualne funguji jen v experimentalni fazi ve Firefoxu a probehly zatim jen interni Unitacke benchmarky.
    Chrome hlasi in development, v ramci IE se o tom spis zatim jenom povida...
    Takze jo, je to sice starsi info, ale myslim, ze stale aktualni.

    WebGL je furt hrozne rozmrdany. Kluci v praci tady na tom zkousej trochu vysivat, rozchazet asset bundly a podobne, ale u Dead triggeru 2 nam buildy zatim furt padji na pameti - rekord byl par odehranych misi pred crashem. Na vetsi a narocnejsi projekty je to zatim furt hroznej pruser...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    relativne cerstvy, vic jak pul roku stary :) netusim, jak je na tom webgl, ale s ohledem na to jak v prdeli je unity 5.2, 5.3 a bohuzel to vypada ze i 5.4 takova zustane... Zitra si dam par panaku na odvahu a pujdu zkusit posledni 5.4 betu, ale imo to nicemu nepomuze.

    JAACOB
    JAACOB --- ---
    IWAN: Zajimalo me to taky a tady (dole) je relativne cerstvy souhrn aktualniho stavu: http://blogs.unity3d.com/2015/12/07/unity-5-3-webgl-updates/
    IWAN
    IWAN --- ---
    a sakra, ja to tusil. diky za info
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Afaik to nejde. A i kdyby to slo, jelo by to v browseru pres javascript akorat klukum z NSA
    IWAN
    IWAN --- ---
    ahoj, nevite jestli se da v Unity5 nejakym zpusobem dostat GI do webGL? samozrejme vim o moznosti to bakenout do textur, ale to dost zvysuje velikost releasu. diky a zdravim
    APH
    APH --- ---
    MONKEYFIGHTER: http://docs.unity3d.com/ScriptReference/ExportPackageOptions.html
    ze to chyti referencie je tak 50:50
    imao to vola aj ten rucny exporter, ale je sanca, ze to ma ine flagy
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam